برخورد مرگبار سه خودرو در جاده کن

برخورد مرگبار سه خودرو در جاده کن

برخورد مرگبار سه خودرو در جاده کن

ممتازنیوز: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مرگ پیرمردی ۷۵ ساله در پی ماندن میان دو دستگاه خودروی سواری خبر داد.

حسن عباسی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در ساعت ۱۵:۳۱ روز گذشته برخورد سه دستگاه وسیله‌نقلیه در ابتدای جاده امامزاده داوود (ع) مقابل کلانتری، سبب اعزام نیروهای اورژانس به محل حادثه شد.
وی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس پس از حضور در محل متوجه شدند تصادف میان سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو ۴۰۵ و پژو پارس بوده که بنا بر گفته شاهدان حادثه پژو ۴۰۵ مشغول دورزدن در جاده بوده که پژو پارس از پشت با پراید برخورد کرده و پراید نیز بر اثر شدت برخورد به پژو در حال دور زدن کوبیده شده که در همین حین نیز پیرمردی در حال تردد از عرض جاده بوده و این حادثه مرگبار رخ داد.
عباسی با بیان اینکه در این حادثه سه سرنشین خودروها نیز مصدوم شدند گفت: یکی از مصدومان که مردی ۳۴ ساله بود به بیمارستان حضرت رسول (ص) و دو تن دیگر نیز که یک دختربچه هفت ساله و پیرزنی ۷۷ ساله بودند به شکل سرپایی در محل درمان شدند.
وی همچنین از تصادف میان یک دستگاه سواری پراید با ون در میدان نماز شهرری خبر داد و گفت: در جریان این حادثه پنج تن مصدوم شدند که چهار تن از آنان که همگی مرد و ۲۷، ۳۵، ۲۴ و ۲۵ سال سن داشتند به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.
به گفته وی یکی دیگر از مصدومان که مردی ۲۷ ساله بود نیز توسط تکنیسین‌های اورژانس در محل مداوا شد.
تصادف چهار خودرو در اتوبان قم
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قم اظهارکرد: این حادثه در محدوده تیربرق ۲۱۹ اتوبان قم رخ داده که بنابر اظهارات شاهدان یک دستگاه سواری L90 در مسیر قم به تهران در حال حرکت بوده که پس از انحراف به چپ و برخورد با گاردریل وارد لاین مخالف شده و با سه دستگاه سواری مگان، ۲۰۶ و ۴۰۵ برخورد کرد.
به گفته عباسی در این حادثه شش تن شامل چهار مرد و دو زن مصدوم و به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند که حال سه تن از آنان بدحال گزارش شده است.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در ادامه از تصادف زنجیره‌ای دیگری میان سه دستگاه سواری و اتوبوس در اتوبان قم خبرداد و به ایسنا گفت: در جریان این حادثه که منجر به اعزام امدادهوایی به محل حادثه واقع در محدوده تیربرق ۸۱۹ اتوبان قم شد، ۶ نفر مصدوم شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به اظهارات شاهدان حادثه به ایسنا گفت: ظاهرا پراید و پژو بایکدیگر تصادف کرده بودند که اتوبوس نیز کنترل خود را از دست داده و با این دو خودرو برخورد کرده و پس از آن نیز یک دستگاه پژو پارس نیز با آنان تصادف کرده است.
وی با اشاره به اعزام امدادهوایی برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه خاطر نشان کرد: بالگرد امداد پس از اعزام به محل در ساعت ۱۶:۴۷ دو مرد ۱۵ و ۴۵ ساله و یک دختر بچه ۱۰ ساله را که وضعیت عمومی‌شان وخیم بود به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل کردند.
عباسی اضافه کرد: همچنین سه دستگاه آمبولانس نیز سه مصدوم دیگر حادثه را که وضعیت عمومی مساعدتری داشتند به بیمارستان منتقل کردند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.