برخورد مرگبار کامیون و پراید در جاده اهر به تبریز

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

18-294.jpg

معاون عملیات پلیس‌راه کشور از کشته‌شدن سه تن در برخورد خونین کامیون بنز و پراید خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز قبل به برخورد خونین یک دستگاه کامیون بنز و خودروی سواری پراید در کیلومتر ۷۵ جاده اهر به تبریز در استان آذربایجان‌شرقی گفت: در این اتفاق که در ساعت ۸ صبح روز قبل رخ داد سه تن جان باخته و دو تن مجروح شدند.

وی افزود: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه نشان داد که انحراف به چپ از جانب راننده کامیون بنز سبب بروز این اتفاق بود.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور با بیان اینکه ۳۵ درصد از تصادفات شبانه‌روز قبل از نوع واژگونی بود، گفت: عدم‌توجه به جلو با ۳۱٫۸ در صدر مهمترین علل بروز تصادفات در شبانه‌روز قبل در جاده‌های کشور قرار دارد.

وی همچنین در مورد محدودیت‌های ترافیکی به محدودیت تردد وسایل نقلیه از باند شمالی آزادراه کرج به قزوین اشاره نمود و گفت: دو لاین قسمت شمالی آزادراه از ساعت ۹ تا ۱۶ به سبب انجام عملیات آسفالت مسدود است اما تردد از یک لاین آزاد و ممکن است به سبب این محدودیت عبور وسایل نقلیه به کندی صورت گیرد.

اسفندیاری همچنین افزود: از ۹ آبان‌ماه به مدت سه ماه آزادراه تهران کرج از ساعت ۲۳ الی ۵ صبح به سبب بهسازی و لکه‌گیری مسدود است و رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین جاده مخصوص برای تردد استفاده نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.