برخورد پراید با اتوبوس ۹ قربانی گرفت

برخورد پراید با اتوبوس ۹ قربانی گرفت

عصر خودرو : فرمانده پلیس راه کشور از رخداد یک تصادف خونین در بامداد امروز در محور مشهد- گرگان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۹ تن کشته شده‌اند.

به نقل از ایسنا سرهنگ محمدرضا مهماندار در خصوص این حادثه گفت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه یک دستگاه سواری پراید دو گانه سوز که از مشهد به سمت گرگان در حال حرکت بود در داخل محدوده جنگل گلستان به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده از مسیر خود منحرف شده و با یک دستگاه اتوبوس از مسیر مقابل برخورد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در این خودرو چهار فرد بزرگسال و پنج کودک از سنین دو تا هشت ساله بودند، افزود: در پی این برخورد دو کودک از خودرو به بیرون پرتاب شده و در دم کشته می‌شوند.
وی ادامه داد: در عین حال یک دستگاه تریلی بنکر سیمان اسکانیا نیز از پشت سر به خودروی پراید مذکور برخورد می‌کند و این خودرو را ۲۵ متر با خود بر روی جاده می‌کشد که در پی این حادثه کپسول گاز خودروی پراید منفجر شده و خودرو آتش گرفته و هفت نفر باقی مانده در خودرو زنده زنده می‌سوزند.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه علی‌رغم هشدارهای داده شده رانندگان موضوع خستگی و خواب‌آلودگی را به طور جدی مورد توجه قرار نمی‌دهند، گفت: اکثر تصادفات تعطیلات جاری به دلیل خستگی خواب‌آلودگی و تجاوز به چپ رخ داده است که بار دیگر از کلیه رانندگان درخواست می‌کنیم در صورتی که احساس خواب‌آلودگی می‌کنند، حتما توقف کرده و استراحت کنند.

پنجشنبه ۲۳ شهریور   ۱۵:۳۲


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.