برخورد پلیس با ۸ تخلف حادثه ساز

جام جم آنلاین: رییس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به هشت تخلف حادثه ساز شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از موبایل در حین رانندگی، حرکت با دنده عقب در بزرگراه و عدم استفاده از کمربند ایمنی و تخلفات موتورسواران، گفت: از ابتدای تیر ماه و همزمان با آغاز طرح تابستانه پلیس با این جرایم به شدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، مراسم اختتامیه دومین دوره استانداردسازی تعالی رفتار کارکنان راهنمایی و رانندگی استان های گلستان، سمنان و مازندران با حضور مسوولان راهور ناجا در اردوگاه «بادله» شهرستان ساری برگزار شد.

در این مراسم، پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای سرود همیاران پلیس،  رییس پلیس ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی ناجا در سخنانی با اشاره به برگزاری دو دوره از این کلاس ها از فراگیری بیش از هزار نفر در استان های سمنان، گلستان و مازندران خبر داد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره ها در بین کارکنان راهنمایی و رانندگی کشور، اظهارداشت: اولین دوره این کارگاه ها به صورت متمرکز با هدف ارتقای رفتار کارکنان در تهران برگزار شد.

سرهنگ محسن مهرایی با اشاره به اهداف اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی، افزود: افزایش نرخ جریمه های تخلفات راهنمایی و رانندگی نه برای کسب درآمد بلکه اصلاح رفتار رانندگانی است که نمی توانند خود را اصلاح کنند و ما موظف به اجرای قانون هستیم.

وی از کاهش ۲۵ درصدی تخلفات راهنمایی و رانندگی و تلفات حوادث رانندگی در فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: کاهش تخلفات راهور نقش بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات حوادث رانندگی دارد.

رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با اشاره به هشت تخلف حادثه ساز شامل سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، حرکت با دنده عقب در بزرگراه و عدم استفاده از کمربند ایمنی و تخلفات موتورسواران، اظهارداشت: از ابتدای تیرماه و همزمان با آغاز طرح تابستانه پلیس با این جرایم به شدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

این گزارش حاکی است؛ در ابتدای این مراسم سرهنگ بابایی جانشین راهنمایی و رانندگی مازندران در سخنانی به ارائه گزارش برگزاری این دوره از کلاس ها پرداخت.

وی از جمله دروس این دوره را مهارت های ارتباطی، رفتار اثربخش، ارشاد و رایزنی، نحوه تعامل با دیگران و مدیریت استرس و کنترل خشم برشمرد.

گفتنی است؛ سرهنگ رحمانی رییس اداره آموزش راهنمائی ورانندگی ناجا و دکتر الیاسی رییس هیات مدیره علمی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از مدعوین و مهمانان ویژه این مراسم بوده اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.