برخورد پلیس با هرنوع سودجویی در مورد واکسن کرونا/ پشت پرده تورهای واکسن

سخنگوی ناجا از برخورد با سودجویان در زمینه واکسن کرونا خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمهیدات پلیس در مورد سوءاستفاده‌های احتمالی پیرامون واکسن کرونا گفت: در بحث واکسن مردم باید بدانند که پلیس با جدیت و حساسیت موضوع سلامت مردم را دنبال کرده و در این فضا با هماهنگی نهادهای مربوطه نظیر وزارت بهداشت و … با هرنوع سودجویی و اخلالگری برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در فضای مجازی تورهای جعلی را اعلام ‌کردند که در آن گفته شده بود می‌توان با سفر به ترکیه یا کشوری دیگر واکسن کرونا دریافت کرد.  همه این ها رصد شد و جعلی است و اتفاقا با عاملان آن هم برخورد شد و هم تعدادی هم دستگیر شده و  سایت‌شان هم بسته شد.

سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه پلیس بر این فضا رصد دارد، اظهارکرد: ما به شکل روزانه و دائمی این فضا و مطالب مربوط به آن را رصد کرده و با موارد تخلف و سودجویی برخورد خواهیم کرد.

وی درباره ادعای فروش واکسن قاچاق نیز گفت: در بحث قاچاق دارو هم طرح های زیادی انجام شده و پلیس مقابله با این موضوعات را با توجه به اینکه به سلامت مردم مرتبط است مورد توجه ویژه خود دارد.

حاجیان با بیان اینکه رصد و مانیتورینگ داروخانه ها با همراهی وزارت بهداشت در دستورکار ما قرار دارد، گفت: بحث واکسن نیز جزو برنامه‌های اصلی ماست و برای آن برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم.

سخنگوی ناجا در مورد جلوگیری از قاچاق واکسن و توزیع خارج از شبکه آن در صورت تامین واکسن کرونا نیز گفت: برای تمام این موارد و جلوگیری از هرگونه سودجویی پلن تعریف کرده‌ایم.

انتهای پیام  

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.