برخورد ۵ خودرو در آذربایجان شرقی

۴ م دیماه ،

برخورد ۵ خودرو در آذربایجان شرقی

معاون عملیات پلیس‌راه ناجا اعلام کرد: در اثر برخورد ۵ خودرو در آذربایجان شرقی یک نفر مجروح و سه نفر جان خود را از دست دادند.

به نقل از فارس، سرهنگ رضا اسفندیاری معاون عملیات پلیس راه ناجا گفت: ظهر دیروز در اتوبان آزاد‌راه کسایی آذربایجان شرقی کیلومتر ۱۰ بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ماک، یک دستگاه رنو، یک دستگاه پژو ۲۰۶، یک دستگاه کامیون اسپانیا و یک دستگاه سمند سه نفر از هموطنانمان فوت و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ اسفندیاری دربارهٔ مقصرین وقوع این اتفاق افزود: ۵۰ درصد راننده کامیون ماک به سبب عدم رعایت توجه به جلو و ۵۰ درصد عدم رعایت نظام امنیتی از طرف سازمان راه‌سازی در این آزاد‌راه بوده به سبب نداشتن تابلوهای اخطار راه‌‌سازی در این آزاد‌راه مقصر بوده است.

وی همچنین ۳۵ درصد از تصادفات ۲۴ ساعت قبل را ناشی از عدم توجه به جلو توسط رانندگان، ۳۰ درصد اتفاق‌های روز قبل را واژگونی و ۱۶ درصد از اتفاق‌ها را برخورد با عابر پیاده اعلام کرد.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور همچنین در خصوص وضعیت راه‌های کشور گفت: ترافیک در تمام محورهای مواسلاتی کشور روان است و فقط از محور اسالم به خلخال یخبندان و کولاک گزارش شده است.

دوشنبه ۴ دى   ۱۲:۳۲

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.