برخی ملی پوشان از ثبت قرارداد جا مانده اند

برخی از ملی پوشان ژیمناستیک هنری در آستانه برگزاری مسابقات لیگ هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته اند.

حسن میرقائمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مرحله اول مسابقات لیگ ژیمناستیک هنری که حکم مسابقات انتخابی تیم ملی را هم دارد ۱۵ شهریور  به میزبانی خانه ژیمناستیک شهید آذرپی تهران برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: متأسفانه هادی خناری نژاد و تعدادی از ملی پوشان تا الان به دلیل مشکلات مالی تیم ها قراردادی نبسته اند اما تا قبل از مسابقه تمرینات خود را ادامه می دهند و حتما در این انتخابی شرکت می کنند.

میرقائمی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون و کادر فنی یک نمره حدنصاب را برای حضور در بین ملی پوشان تعیین کرده اند گفت: نمره فینالیست های مسابقات جام جهانی بلژیک معیار انتخاب ما بوده است ولی برای نخستین مسابقه انتخابی کسانی که نزدیک به این حدنصاب را کسب کنند برگزیده می شوند و در نهایت کسی که بهترین نمره را در انتخابی های بعدی به دست آورد پیراهن تیم ملی را به تن می کند.

مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در مورد مسابقات آسیایی پیش رو بیان داشت: قرار بود این مسابقات آبان ماه به میزبانی چین برگزار شود اما این کشور با اعلام بیانیه ای از لغو این مسابقات خبر داد.

وی همچنین ادامه داد: ملی پوشان در آبان ماه اردوی آماده سازی خود را آغاز می کنند و به مسابقات جهانی که آذرماه در آلمان برگزار می شود اعزام خواهند شد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.