برخی اعضای کابینه دهم در دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان مشغول به کار شدند

اردیبهشت ۱۴۰۳

محمود احمدی‌نژاد طی احکام جداگانه‌ای معاونان و روسای دانشکده‌های دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان را تعیین کرد.

به گزارش ممتاز نیوز، طی احکامی جداگانه از سوی محمود احمدی‌نژاد رییس دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان، حمید بقایی به عنوان معاون پشتیبانی ، شمس‌الدین حسینی به عنوان رییس مجتمع اقتصادی و مالی ، محمدرضا شمس اردکانی به عنوان رییس مجتمع علوم پزشکی و بهروز مرادی به عنوان معاون طرح و برنامه و نمایندگی‌های دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان منصوب شدند.
 
متن احکام بقایی ،حسینی ،شمس اردکانی و مرادی که به صورت جداگانه صادر شده به این شرح است:
 
“استحضار دارید که پیشرفت، تعالی و سعادت جامعه مستلزم حرکت مستمر و هدفمند علمی، پویایی تفکر و اندیشه‌ورزی است. رشد علمی و اعتلای اندیشه، شاخص ظرفیت‌ها و البته شایستگی‌های هر فرد و هر ملتی در تراز ملی و بین‌المللی محسوب می‌شود.
 
هم‌افزایی حرکت‌های پرشتاب علمی گسترده امروز دانشمندان و متفکران ایران زمین در قالب یک دانشگاه پیشرو در علم و فناوری در تراز جهانی یک ضرورت و نیازمند تلاش عالمانه، دلسوزانه و پیگیر است.
 
دانشگاه بین‌المللی ایرانیان بر این باور و در ساحت این اندیشه برپا شده است و جهاد علمی و فرهنگی را روح حاکم بر کار و ماموریت اصلی خود می‌داند.
 
امیدوارم با توکل بر خداوند و استعانت از امام عصر (عج) و با همراهی و همدلی سایر همکاران و استفاده از آرای صاحبنظران حوزه و دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.”
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.