برخی دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش شامگاه یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، ˈجواد شمقدریˈ در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: سازمان سینمایی کشور برنامه های مدونی را برای توسعه سینمای کشور در نظر دارد و از سویی با توجه به ظرفیت های بالای انجمن سینمای جوانان ایران باید تغییراتی در مناسبات موجود در این انجمن ایجاد شود.

وی به تغییرات احتمالی در انجمن سینمای جوانان ایران اشاره کرد و یادآور شد: پیشنهاد ما این است که دفاتر فعال در هشت منطقه فرهنگی کشور مشخص شده و این دفاتر به عنوان نماینده انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان امور سینمایی در این مناطق فعالیت کنند.

رییس سازمان امور سینمایی در ادامه از منفک شدن دیگر دفاتر انجمن سینمای جوانان از این نهاد سینمایی خبر داد.

شمقدری در این باره توضیح داد: تلاش ما بر این است که دفاتر منفک شده را به بخش خصوصی واگذار کنیم و در عین حال بر این دفاتر نظارت داشته باشیم.

وی همچنین به درخواست میرزاخانی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران مبنی بر تغییر زمان جشنواره ها اشاره کرد و افزود: سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران به احتمال فراوان در فصل بهار و یا تابستان برگزار خواهد شد و در عین حال تغییری در زمان برگزاری برخی جشنواره های سینمایی همچون فیلم کودک و نوجوان اصفهان به دلیل تقارن این رویداد فرهنگی با روز جهانی کودک داده نمی شود.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شده بود، شامگاه یکشنبه در تالار وحدت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

فراهنگ**۱۹۸۳**۱۵۹۷

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.