برخی کشورهای اروپایی کاسه داغ‌تر از آش برای پرونده هسته‌ای ایران نشوند

۲۹خردادماه،

یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: غرب هرگز نباید نگران برخورداری ایران از دانش هسته‌ای باشد چراکه این فناوری صلح‌آمیز بوده و آنها به خوبی می‌دانند ایران بر خلاف این مهم عمل نمی‌کند و آنچه به عنوان نگرانی از نظر غربی‌ها مطرح می‌شود ساخته و پرداخته ماشین جنگ روانی آنها است.

” محمدحسن قدیری ابیانیه ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ابراز نگرانی انگلیس درمورد پرونده هسته‌ای ایران پس از انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان گفت: در خواسته‌های غرب در قبال پرونده هسته‌ای کشورمان تغییری‌ ایجاد نشده چراکه آنها خواستار عقب‌نشینی ایران از حقوق مسلم خود می باشند و این در حالی است که تمامی اینها بر خلاف قوانین بین‌المللی است.

وی افزود: غرب هرگز نباید نگران برخورداری ایران از دانش هسته‌ای باشد چراکه این فناوری صلح‌آمیز بوده و آنها به خوبی می‌دانند ایران بر خلاف این مهم عمل نمی‌کند و آنچه به عنوان نگرانی از نظر غربی‌ها مطرح می‌شود ساخته و پرداخته ماشین جنگ روانی آنها است.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: ” حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی ” به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران هرگز از حقوق هسته‌ای ایران کوتاه نخواهد آمد چراکه این مهم خواست ” مقام‌ معظم‌ رهبری ” و ملت ایران است و غرب چاره‌ای جز پذیرش حقوق هسته‌ای ایران ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انگلیس از اینکه سفارتش در ایران در پی تصمیم‌گیری عجولانه بسته شده پشیمان و به دنبال راهکاری برای گشایس مجدد سفارت خود در کشورمان می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.