برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

گردآوری توسط گروه زیبایی و مد ممتازنیوز

برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

 

ابروی خانمها خیلی اهمیت دارد ولی به آن توجه نمی‌کنند، این خیلی بداست. Bobbi Brown آرایشگر مشهور و نویسنده پرفروش ترین کتب زیبایی می‌گوید بعد از چندین سال تمیز کردن ابروهایم به این نتیجه رسیدم که ابروهای مرتب، رنگ چشمهایتان را مشخص می‌کند و شما را آراسته و سرحال نشان می‌دهد.

درنوجوانی دوست داشتم ابروهایم مثل شر (یک خواننده معروف) باریک باشد. بعدهابه این نتیجه رسیدم که ابروهای خیلی باریک صورت را خشن نشان می‌دهد. پس ازچندبار آزمایش و امتحان بالاخره فهمیدم چه راهی مناسب است.

برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

خیلی وقتها ممکن است یک ابرو بسیار زیبا برداشته شده و فرم و شکل شیکی داشته باشد اما با همه ی زیباییش در چهره ی ما کاستی احساس می شود و با اینکه ابروی ما تمیز شده ولی احساس اخم و گرفتگی در چهره هنوز احساس می شود که این می تواند مربوط به رعایت نشدن فاصله ی بین چشم و ابرو باشد.

 

 

شما چه از آن دسته افرادی باشید که پس از مراجعه به آرایشگر و تمیز شدن ابرو پس از مدت زمان کوتاهی که دوباره اضافه ی ابروها در خواهد آمد خودشان آنها را تمیز می کنند و یا از جمله افرادی باشید که دوست ندارند ابرویشان را دست دیگری دهند

 

 

برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

 

 

می توانید با دانستن چگونگی فاصله ی چشم و ابرو و رعایت اصول آن پس از تمیز شدن ابروها از زیبایی آنها لذت ببرید به این ترتیب که اگر فاصله ی بین ابروها تا چشم شما کم است بهتر است برداشتن ابروها و مدل دادن به آنها را بیشتر از قسمت زیر ابرو شروع کرده و کمتر بالای آن را خالی کنید بخصوص که اگر نمی خواهید ابرویتان نازک شود تنها کمی برای خط انداختن یک ردیف از بالا کم کنید حال اگر این فاصله بیش از حد خود بود باید این کار را از بالای ابرو انجام دهید که این کاربه کمتر شدن این فاصله کمک خواهد کرد.

 

گاهی این فاصله کم است و شما هم دوست دارید ابرویتان پهن باشد که بهتر است برای مدل دادن تنها وتنها از زیر ابرو کم کنید وآن هم در حد مدل دادن و بالای آن را زیاد دست نزنید فقط کمی تمیز کنید.

 

 

برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

 

 

برای دوستانی هم که این فاصله زیاد است و ابروی نازکی دارند نیز توصیه می شود تا حتی الامکان زیر ابروها را زیاد بالا نبرند و این فاصله را بیشتر نکنند و مدل ابرو را از بالای آن دربیاورند.

 

برای ابروهای نازک با فاصله ی کم پیشنهاد می شود که زیاد به تاج ابرو دست نزنند و انتهای ابرویشان را کاملا تمیز کرده و به سمت بالا مدل دهند تا هم تاج ابرویشان کم و نازک نشود و هم از انتها این فاصله را بیشتر کنند.

 

برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

 

کارهایی که قبل و بعد از برداشتن ابرو باید انجام داد عبارت است از:

 

۱٫ ابتدا ابروها را با کمی روغن و شیر پاک کن نرم کنید.

۲٫ پوست را محکم نگهدارید.

۳٫ موها را یک به یک در مسیر رشد مو در بیاورید.

 

 

برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

 

۴٫ بعد از اتمام کار ، کمپرس آب سرد روی ابرو گذاشته و مقداری ضدعفونی کننده برای جلوگیری از تورم روی ابرو بمالید.

۵٫ برای فرم دادن به ابرو بهتر است از مداد و یا پودر استفاده کنیم.

۶٫ بهتر است که رنگ مداد مورد استفاده یک درجه روشن تر از ابروی اصلی انتخاب شود. برای ابروهای بسیار روشن (بلوند) رنگ مداد کمی تیره تر توصیه می شود.

برداشتن ابرو طبق اصول ارایشگری

۷٫ قبل از مصرف مداد حتما ابروها را به طرف بالا و گوشه ابرو را به طرفین، در مسیر رشد موها برس کنید و سپس با مداد نوک تیز خط نازک کشیده و به آرامی خط را پهن تر کرده و فرم دهید.

۸٫ می توان از پودر استفاده و با برس ابرو از گوشه داخل ابرو شروع، به طرف وسط ابرو و سپس به سمت گوشه خارجی ادامه داده و سپس با یک برس تمیز پودرهای اضافی را تمیز نموده و حالت طبیعی به ابروها بدهید.

 

 

گردآوری توسط : مجله دلگرم

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۰

مخالفم + ۰


آرایش صورت و مو Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.