بردلی کوپر، انتخاب تازه اوکانر برای بازی مقابل ناتالی پورتمن

۱۸فروردین۱۳،

پس از کناره گیری جود لاو از بازی در فیلم ˝Jane Got a Gun˝

بردلی کوپر، بازیگر شناخته شده و محبوب هالیوود جایگزین جود لاو، برای بازی در تازهترین فیلم گیوین اوکانر شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پس از کناره‌گیری جود لاو و مایکل فسبندر از بازی در فیلم “Jane Got a Gun”، تازهترین پروژه سینمایی گیوین اوکانر، فیلمساز شناخته شده هالیوود، که چندی پیش فیلمبرداری آن در نیومکریکو آغاز شده، این فیلمساز بردلی کوپر و جوئل ادرتون را به عنوان بازیگران جایگزین انتخاب کرد.

فیلمنامه وسترن اکشن “Jane Got a Gun” را که سیزدهمین اثر سینمایی اوکانر در مقام کارگردان محسوب می‌شود برایان دافیلد، خالق مستند معروف “بدون یک خانه” نوشته است.

این فیلم که قرار است با بودجه‌ای در حدود ۲۵ میلیون دلار ساخته و آماده اکران شود، داستان زنی تنها با بازی ناتالی پورتمن را روایت می‌کند که پس از اینکه شوهرش توسط یک باند خلافکار به ضرب گلوله کشته می‌شود، برای حفظ مزرعه و زمین خود از یک دوست قدیمی درخواست کمک می‌کند، چراکه باند مدکور قصد تصاحب زمین و مزرعه او را دارند.

بردلی کوپر که امسال بخاطر بازی در فیلم “دفترچه امیدبخش” نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، به تازگی بازی در تازهترین فیلم دیوید اوراسل را به پایان رسانده و دو فیلم “Serena” و “The Hangover3” را نیز آماده اکران دارد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این فیلم محصول مشترک سه کمپانی هندسام چارلی فیلمز، اسکات پیکچرز و ۱۸۲۱ پیکچرز است و ناتالی پورتمن، بردلی کوپر، جوئل ادرتون، رودریگو سانتورو، ساچی کپیتانی، جیمز برانت، ریور شلدز و جاکوب براون بازیگران آن می باشند.

گفتنی است، تاریخ دقیق اکران “Jane Got a Gun” هنوز از سوی سازندگان آن اعلام نشده، اما به طور قطع در سال جاری روی پرده نخواهد رفت.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.