بردن آبرو و کتک زدن دختر در خیابان !

مردی که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش‌، قصد ربودن وی را داشت، با مداخله مردم فرار کرد و در پی تجسس‌های پلیسی دستگیر شد.

متهم تصاویر خصوصی دختر دانشجو را که از گوشی تلفن همراه او دزدیده بود، بر دیوار دانشگاه و خانه دختر جوان و همسایگان وی چسبانده بود.

به گزارش ممتازنیوز *به نقل از جام‌جم، اوایل مهر امسال دختر جوانی همراه همکلاسی‌اش وقتی از دانشگاهی در شمال غرب تهران خارج شده و در حال بازگشت *به خانه‌شان بودند، یک خودروی پژو مقابلشان توقف کرد.

دو دختر جوان قصد فرار داشتند که راننده جوان راهشان را سد کرد. یکی از دختران با دیدن مرد جوان ـ که خواستگار قبلی او بود ـ *به او گفت اگر برایشان مزاحمت ایجاد کند، با پلیس تماس می‌گیرد.

اقدام برای آدمربایی

مردجوان بی‌آن‌که *به حرف‌های دختر جوان توجهی کند، *به سمت وی حمله‌ور شد و تلاش کرد او را *به زور سوار خودرو کند.

دختر دیگر که جان دوستش را در خطر می‌دید، *به کمک او آمد، اما تلاش‌هایش بی‌نتیجه بود. خواستگار مزاحم کشان‌کشان دختر جوان را *به سمت خودرویش می‌برد و تهدید می‌کرد اگر مقاومت کند، او را خواهد کشت.

در همین موقع رهگذران که با شنیدن صدای کمک‌خواهی دو دختر جوان متوجه ماجرا شده بودند برای نجات دختر *به سمت آنها رفتند که مرد جوان فریادزنان گفت این یک دعوای خانوادگی است و کسی دخالت نکند.

اما وقتی دختر دیگر *به سمت مردم رفت و گفت، این مرد مزاحمشان شده و قصد ربودن دوستش را دارد، مردم با سد کردن راه مرد جوان و حمله *به وی، دختر جوان را از دست او نجات دادند و قصد دستگیری آدم‌ربا را داشتند که وی با گاز اشک‌آور *به مردم حمله کرد و از محل متواری شد.

یکی از شاهدان حادثه *به تعقیب متهم فراری پرداخت اما وی در شلوغی شهر ناپدید شد.

با نجات دختر جوان، موضوع *به پلیس گزارش شد و با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه، دو دختر جوان برای تحقیقات *به پلیس آگاهی منتقل شدند.

تهدید *به اسیدپاشی از سوی خواستگار

ابتدا دختر نجات یافته *به پلیس گفت: چندی پیش مرد جوان ـ متهم فراری ـ *به خواستگاری‌ام آمد و خود را فردی پولدار و از خانواده‌ای سرشناس معرفی کرد. پس از مشورت با خانواده‌ام، قرار شد مدتی با او و خانواده‌اش رفت و آمد داشته باشیم تا شناخت بیشتری نسبت *به یکدیگر پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در جریان این رفت‌و‌آمد‌ها متوجه شدیم، پسر جوان *به مواد مخدر شیشه معتاد بوده و کار مناسبی هم ندارد و خانواده‌اش این موضوع را از من و خانواده‌ام پنهان کرده‌اند. پس از آن دیگر تمایلی *به ادامه ارتباط با این خانواده نداشتم و *به خواستگاری پسرشان پاسخ منفی دادم و خواستم مرا فراموش کند.

انتشار تصاویر خصوصی

دختر جوان با اشاره *به مزاحمت‌های متهم فراری گفت: مرد خواستگار ابتدا با ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد و می‌خواست مرا وادار *به ازدواج کند و تهدید کرد در غیر این صورت با اسید چهره‌ام را می‌سوزاند تا نتوانم ازدواج کنم.

دختر جوان در ادامه گفت: مزاحمت‌های خواستگار ادامه داشت تا این‌که یک روز با سد کردن راهم در خیابان، گوشی تلفن همراهم را دزدید و متواری شد. چند روز بعد که در این ارتباط شکایت کردم، گوشی‌ام را برایم در حالی پس فرستاد که از سیمکارت و کارت حافظه آن خبری نبود.

شاکی اضافه کرد: چند روز بعد از طریق مسئولان حراست دانشگاه مطلع شدم عکس‌هایم روی دیوار و تابلوی اعلانات دانشگاه نصب شده است. دیگر اطمینان یافتم کار خواستگار مزاحم بوده است. مزاحمت‌ها همچنان ادامه داشت تا این‌که وی همان عکس‌ها را دوباره چاپ کرده و روی در و دیوار خانه‌مان و خانه تعدادی از همسایه‌ها چسباند و آبروی من و خانواده‌ام را در محله‌مان برد.

وی با اشاره *به ماجرای آدم‌ربایی ناموفق مرد خواستگار گفت: روز حادثه من و یکی از دوستان همکلاسی‌ام در راه بازگشت *به خانه‌ بودیم که خواستگار مزاحم دوباره راهمان را سد کرد و این بار پس از کتک زدن من در خیابان، قصد ربودن مرا داشت که با دخالت رهگذران از محل حادثه گریخت.

در پی اظهارات دختر جوان، ماموران *به تحقیق از دوست وی و دیگر شاهدان حادثه پرداختند و معلوم شد، آنها مانع ربوده شدن شاکی در خیابان شدهاند.

در پی این آدم‌ربایی ناموفق، پرونده‌ای در شعبه دوازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ تهران تشکیل شد و پلیس تحقیقات برای دستگیری مرد آدم‌ربا را آغاز کرد.جستجو در این ارتباط ادامه داشت تا این‌که ماموران دو روز پیش متهم را که *به خانه پدری‌اش در یکی از محله‌های تهران بازگشته بود، شناسایی و دستگیر کردند.

متهم در دادسرا

متهم روز گذشته با انتقال *به شعبه دوازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران بازجویی شد و *به بازپرس پرونده گفت: *به دختر جوان علاقه‌مند بودم. وقتی از وی پاسخ منفی شنیدم، خیلی *به هم ریختم. حاضر نبودم وی با فرد دیگری ازدواج کند. بنابراین تصمیم گرفتم از وی و خانواده‌اش انتقام بگیرم.

این در حالی بود که متهم در ارتباط با پخش تصاویر خصوصی شاکی در دانشگاه محل تحصیلش، خانه همسایگان وی و همچنین آدم‌ربایی ناموفق سکوت کرد.

بنابراین گزارش، متهم با دستور قضایی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۰ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خواستگار, دختر, ربودن دختر, ناکامی خواستگار


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.