بردیا کیارس داور جشنواره موسیقی رنسانس ارمنستان شد

۱۳م اسفند ،

بردیا کیارس آهنگساز و نوازنده برجسته ویلن به عنوان داور بخش آهنگسازی پنجمین جشنواره بین المللی رنسانس ارمنستان انتخاب شده است.

به گزارش هنرآنلاین پنجمین فستیوال رقابتی بین المللی “رنسانس” موسیقی دانان و نوازندگان در جمهوری ارمنستان ۱۰ تا ۱۹ آوریل مصادف با ۲۲ تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده در شهر گیومری این کشور برگزار می گردد که طی آن بردیا کیارس از ایران به دعوت کمیته برگزاری فستیوال، داوری بخش آهنگسازی را عهده دار خواهد بود.

فستیوال رنسانس امسال با هدف ترویج موسیقی کلاسیک، برقراری پیوند میان آهنگسازان و نوازندگان کشورهای گوناگون در عین حال اعطای فرصتی به آنها برای ارائه مطلوب مهارت هایشان برگزار می گردد.

در فستیوال امسال بخش رقابتی موسیقی دانان و نوازندگان دوره پنجم، رقابتی آهنگسازان دوره دوم و رقابت بین المللی کر دوره اول را طی می کند. همچنین هفتمین همایش علمی بین المللی با عنوان گفتگوی فرهنگ ها و کنسرت ها و مستر کلاس هایی با شرکت موسیقی دانان برجسته ارمنی و خارجی در این دوره از جشنواره برگزار می گردد.

بردیا کیارس تا کنون آثار بسیاری را آهنگسازی کرده و به تازگی آلبومی با عنوان «بودن و نبودن» از او انتشار یافته است . وی حدود دو سال رهبر ارکستر موسیقی ملی ایران بود.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.