برد بی دردسر یووه/ پاری سن‌ژرمن بدون بکام صعود کرد

۱۶م اسفند ،

01.jpg.jpg

با صعود پاری سن‌ژرمن و یوونتوس نیمی از تیم های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پارک دوپرنس شهر پاریس، پاری سن ژرمن که در بازی رفت توانسته بود در اسپانیا حریفش والنسیا را دو بر یک شکست دهد و با اندوخته ای مطمئن پای به این مسابقه گذاشته بود در نهایت برابر والنسیا به نتیجه یک بر یک رسید.

در این دیدار شاگردان کارلو آنجلوتی بدون زلاتان ابراهیموویچ محروم بازی را در دست گرفت. آنها چندین بار می توانستند با حرکات خاویر پاستوره و ازگوئل لاوتزی به گل برسند که موفق نبودند. والنسیا مهمان نیز در این دیدار می توانست به گل برسد. یوناس و سولدادو نیز بازیکنان والنسیا بودند که موقعیت هایشان در این دیدار راه به جایی نبرد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم خوناس در دقیقه ۵۵ والنسیا را با شوت دیدنی و سنگین خود جلو انداخت. برتری والنسیا بسیار دوام نداشت و پاری سن ژرمن موفق شد دقیقه ۶۶ به گل برسد. حرکت کوین گامیرو توپ را در مقابل ازگوئل لاوتزی قرار داد و این مهاجم آرژانتینی نیز در دو مرحله موفق شد گلزنی کند تا کار به تساوی کشیده شود. پس از این گل والنسیا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست از دفاع مستحکم پاری سن ژرمن عبور کند.

در دیگر دیدار این مرحله یوونتوس که در بازی رفت در اسکاتلند با سه گل به برتری رسیده بود، در تورین نیز موفق شد سلتیک را شکست دهد. برای بیانکونری در این دیدار آلساندرو ماتری در دقیقه ۲۴ گل زد. در ادامه مسابقه بازیکنان سلتیک که امیدشان برای پیروزی در این بازی کمرنگ تر شده بود حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه بوفون انجام داد اما نتوانست به گل برسد تا نیمه اول این دیدار با یک گل به سود میزبان به پایان برسد. در نیمه دوم فابیو کواگلیارا که زمزمه جدایی اش از تورین به گوش می رسد در دقیقه ۶۵ توانست گل بعدی یوونتوس را به ثمر برساند تا بازی ۲ بر ۰ به سود یوونتوس تغییر کند تا پس از حذف منچستر یونایتد یک تیم دیگر بریتانیایی نیز از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود و فعلا تنها آرسنال باقی بماند.

به این ترتیب تاکنون تیم های رئال مادرید ، بوروسیا دورتموند ، یوونتوس و پاری سن ژرمن توانستند نیمی از تیم های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تشکیل دهند.

ادامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده برگزار می گردد.


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.