برد مقابل فجر مرهمی بر بازی قبل است

۸ م دیماه ،

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپولیس در این نیم فصل دوم شرایط بسیار خوبی دارد و با تغییرات پیش آمده انگیزه بسیاری برای ادامه بازی‌ها در لیگ دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: بازیکنان باید با ارائه یک بازی خوب بازی قبل را جبران کنند و مرهمی را بر روی ان مساوی بگذارند و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنند.

وی بیان کرد:‌نمی‌دانم چرا پرسپولیس در بازی قبل یک باره انرژی‌اش رو به تحلیل رفت و نتوانست در شرایطی که می‌توانست مقابل صنعت نفت پیروز شود باخت ولی خوب فوتبال همین است امیدوارم بتواند مقابل فجر سپاسی پیروز شود تا بتواند این سه امتیاز خانگی را کسب کند و در کل بتواند در انتهای فصل بر بالای جدول برسد و سهمیه آسیا را کسب کند.

حلالی گفت: بازی مقابل فجر برای پرسپولیس بسیار مهم است زیرا فجر تیم جوان و خوبی است و کاملا فیزیکی است و شرایط فوتبال روز را به خوبی درک کرده‌اند و کاملا پرحرارت بازی می‌کنند و فرصت بسیاری به حریفش نمی‌دهد و این کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر زمین حافظیه درست شده باشد به نفع پرسپولیس است زیرا پرسپولیس بر روی زمین بازی می‌کند و این مسئله کمک به روند بهتر بازی خواهد کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.