برد کمرنگ مقابل بحرین

مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا؛

تیم ملی بسکتبال جوانان در اولین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیامقابل بحرین با نتیجه ۸۷ بر ۷۶ مقابل تیم نه چندان قدرتمند بحرین به پیروزی رسید.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال جوانان پس از سهپیروزی پیاپی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جوانان در مرحله دوم بازیها با تیمهای چین تایپه، فیلیپین ، اندونزی، بحرین و عربستان هم گروه شد. ملی پوشان جوان در اولین بازی این مرحله مقابل بحرین به میدان رفتندو پس از پیروزی ۲۱ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ در نیمه اول، کمی افت کرده و درکوارتر سوم ۱۶ _۱۶ مساوی شدند و کوارتر پایانی را با نتیجه ۲۶ بر ۲۵واگذار کردند.
ایران که در دو روز آینده باید با تیم های اندونزی و چین تایپه روبروشود، در نهایت بحرین را با نتیجه ۸۷ بر ۷۶ شکست داد.
 سجاد مشایخی با ۲۶امتیاز، پنج ریباند و پنج پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. بهنام یخچالی نیز با ۱۷ امتیاز و چهار ریباند دومین بازیکن برتر ایران بود.علی میلاد با ۱۹ امتیاز برترین بازیکن بحرین بود.
در دیگر بازیهای گروه ایران امروز فیلیپین ۸۸ بر ۶۲ اندونزی را شکست داد و چین تایپه ۸۲ بر ۴۱ عربستان را برد.
بازیکنی که تنبیه نشد
از مغولستان خبر می رسد در جریان نیمه اول بازی با بحرین پس از اینکه بچیروویچ سرمربی تیم ملی بزرگسالان که با عنوان مدیر فنی بر روی نیمکت جوانان می نشیند، به خاطر یک حرکت بر سر حسین رحمتی بازیکن جوان تیم فریاد کشید، این بازیکن با ناراحتی پیراهن خود را بر روی زمین کوبیده ،به حالت قهر در بین بازی به رختکن رفت و بار دیگر در نیمه دوم به بازی برگشت.این حرکت در حالی است که رحمتی در جریان اردوی آماده سازی پیش از سفر به اروپا نیز به خاطر یک بی انضباطی به همراه برنا طوسی از تیم اخراج شده و پس از سفر اروپا بار دیگر به تمرینات ملحق شد.
مشایخی: آینده بسکتبال ایران را نشان می دهیم
سجاد مشایخی کاپیتان تیم ملی جوانان ایران که در بازی با بحرین نیز بهترین بازیکن ایران بود در مورد مسابقات به سایت بسکتبال آسیا گفت: ما می خواهیم به بسکتبال آسیا نشان دهیم که آینده بسکتبال ایران به چه شکلخواهد بود. همچنین در این بازیها به دنبال اثبات توانایی های خود و شادکردن مردم هستیم. در مرحله بعد نیز بهترین تلاش خود را برای کسب دوبارهطلای آسیا به کار می بریم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.