بررسی ارز در جلسه غیرعلنی مجلس

جام جم آنلاین: مجلس شورای اسلامی صبح امروز با برگزاری یک جلسه غیرعلنی و غیررسمی و با حضور وزرای اقتصاد و نفت، مسئله ارز ونوسانات قیمت آن را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح امروز چهارشنبه جلسه غیرعلنی تشکیل دادند و در این جلسه تحولات و نوسانات بازار ارز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهروز مرادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد و رستم قاسمی وزیر نفت در این جلسه حضور یافتند،البته قرار بود تا حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و همچنین محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه حضور یابند که بنا به دلایلی در جلسه حضور نداشتند.

در این جلسه  که به مدت ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید، مسئولین دولتی توضیحاتی در خصوص نوسانات قیمت ارز و همچنین نحوه کنترل بازار ارز به نمایندگان ارائه کردند البته علی لاریجانی رییس مجلس نیز هنگام سخنان این مسئولین، سوالاتی از آنها مطرح کرد که به این سوالات پاسخ دادند.

بعد از پایان جلسه غیرعلنی، مجلس جلسه علنی تشکیل داد  وهم اکنون سوال الیاس نادران نماینده تهران از حسینی وزیر اقتصاد در خصوص موضوع افزایش قیمت دلار در کشور در حال بررسی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.