بررسی برنامه‌ دستگاه‌های امنیتی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در بهارستان

۱۶م اسفند ،

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مطمئنا با هرگونه عملکردی از سوی احزاب، گروه‌ها، نامزدها و طرفدارانشان برای ایجاد ناامنی در انتخابات به جد برخورد می‌کنیم، گفت: به دستگاههای امنیتی ابلاغ شده که برنامه‌های خود را برای تامین امنیت انتخابات شرح دهند و کمیسیون امنیت ملی هم نقش نظارتی خود در این مسئله را ایفا می‌کند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر لزوم تامین امنیت بیش از پیش انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: این کار وظیفه دستگاههای امنیتی از جمله وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است که تدابیر لازم را در جهت برقراری امنیت انتخابات به عمل آورند.

وی با بیان اینکه مجلس و خصوصا کمیسیون امنیت ملی، بر برنامه‌ کاندیداهای انتخاباتی و اهتمام آنان به حفظ امنیت و آرامش سیاسی کشور در زمان برگزاری انتخابات نظارت می‌کند، تصریح کرد: برای اینکه تجربه حوادث سال ۸۸ تکرار نشود، دستگاههای امنیتی را به مجلس فراخوانده‌ایم تا برآورد و برنامه‌های امنیتی خود را در راستای تامین امنیت انتخابات ۹۲ ارائه دهند و درکنار نظارتی که مجلس دارد بتوانند کار خود را به نحو احسنت انجام دهند.

آصفری با ذکر این مطلب که با ناامن‌کنندگان فضای کشور در استانه برگزاری انتخابات برخورد می‌شود، تصریح کرد: مطمئنا با احزاب، گروه‌ها، نامزدها و طرفداران آنها که بخواهند به ناامنی در انتخابات دامن بزنند به جد برخورد می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مجلس همچنین با رسانه‌هایی که بخواهند اقداماتی در جهت زمینه‌سازی برای ایجاد ناامنی در انتخابات صورت دهند، برخورد خواهد کرد.

وی در خاتمه یادآور شد: به دستگاههای امنیتی ابلاغ شده که برنامه‌های خود را برای تامین امنیت انتخابات شرح دهند و کمیسیون امنیت ملی هم نقش نظارتی خود در این مسئله را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.