بررسی طرح حمایت از تولید ملی پس از تعطیلات تابستانی بهارستان

اردیبهشت ۱۴۰۳

بیاتیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه طرح حمایت از تولید ملی در نوبت صحن علنی مجلس قراردارد، گفت: با توجه به اینکه طرح فوق به صورت عادی در دستورکار صحن قرار گرفته، به احتمال زیاد نمایندگان پس از تعطیلات تابستانی مجلس با جمع‌آوری امضاء درخواست بررسی خارج از نوبت این طرح را در صحن دنبال خواهند کرد.

“سیدمحمد بیاتیان” نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از نهایی شدن طرح حمایت از تولید ملی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در نوبت کار صحن علنی قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه این طرح به صورت عادی در دستورکار صحن علنی قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به خلق حماسه سیاسی و لزوم هرچه سریعتر خلق حماسه اقتصادی، این طرح پس از تعطیلات تابستانی مجلس در دستور کار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: البته برای بررسی خارج از نوبت این طرح در صحن علنی نیاز به ۵۰ امضاء وجود دارد که احتمالا نمایندگان با آن موافقت خواهند کرد.

گفتنی است: طرح حمایت از تولید ملی در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و کمیسیون ویژه سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به عنوان کمیسیون اصلی و در کمیسیون صنایع و معادن نیز به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.