بررسی عملکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹

اردیبهشت ۱۴۰۳

در آخرین جلسه شورای عالی فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری انجام شد؛

دبیر شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران از بررسی عملکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۹ در آخرین جلسه این شورا خبر داد.

سیدرضا مصطفوی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل دویست و سومین جلسه این شورا به ریاست دکتر سید محمد هادی ایازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و علیرضا دبیر عضو شورای شهر سوم افزود: در این جلسه عملکرد شهرداری منطقه ۱۹ در حوزه اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: نتایج نظر سنجی از شهروندان منطقه ۱۹ پیرامون فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در این منطقه تشریح و با توجه به میزان بالای رضایت شهروندان، از مدیران شهری منطقه ۱۹ تقدیر شد.
مصطفوی با اشاره به توسعه مطلوب و بهینه فضاهای ورزشی و فرهنگی در این منطقه طی سال های قبل نظر اعضای شورا به بهره گیری از این فضاها توسط هیئت امنا و مدیران محله جهت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی جلب کرد، مقرر شد تا مدیران شهری همکاری های لازم را برای بهره مندی شهروندان از این مکان ها انجام دهند.
دبیر شورای عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران با اشاره به بهره مندی منطقه ۱۹ از بزرگترین مجموعه ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان (شهر بانو) اظهار داشت: این منطقه با رأی اعضا شورا موظف به فراهم آوردن زمینه استفاده ۵ هزار شهروند از این مجموعه شد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی اجتماعی و فرهنگی، ورزشی شهرداری تهران شناسایی نقاط آسیب خیز و برنامه ریزی به منظور کاهش اثرات آسیب های اجتماعی سرفصل همکاری سازمان رفاه و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ قرار خواهد گرفت./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.