بررسی کیفیت خودروهای ۱۰ تا ۲۰ میلیونی

بررسی کیفیت خودروهای ۱۰ تا ۲۰ میلیونی

 

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۸:۵۳

ایسنا، براساس آمار استخراج شده از آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بعد از پژو ۲۰۶ SD با نمره منفی ۲۳ دو خودرو تندر ۹۰ ایران خودرو با نمره منفی ۲۳ و تندر ۹۰ پارس خودرو با نمره منفی ۲۳.۳ رده‌های بعدی را از نظر کیفیت در بین خودروهای ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی به خود اختصاص داده‌اند. همچنین پژو ۲۰۶ (با نمره منفی ۲۳.۶)، پژو پارس خراسان (با نمره منفی ۶۴.۷)، سمند (با نمره منفی ۶۵.۶)، پژو ۴۰۵ خراسان (با نمره منفی ۶۶.۹)، پژو۴۰۵ (با نمره منفی ۶۷.۱) و چری ویانا (با نمره منفی ۱۰۲.۵) رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

از بین خودروهای فوق پژو ۲۰۶ SD، تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ پارس خودرو و پژو ۲۰۶ در سطح خیلی خوب و سایر خودروها در سطح خوب ارزیابی کیفی شده‌اند.

براساس آمار انجمن خودروسازان ایران، در سال گذشته تولید انواع پژو ۲۰۶ در ایران با افزایش چهار درصدی به ۱۶۷ هزار و ۵۳۶ دستگاه رسید. تولید انواع پژو ۴۰۵ نیز در ایران خودرو مرکزی و ایران خودرو خراسان به ترتیب ۱۰.۳ و ۰.۷ درصد کاهش یافت و به ۱۲۷ هزار و ۷۱۲ و ۵۱ هزار و ۱۹ دستگاه رسید.

تولید سمند نیز در ایران خودرو با افزایش ۶.۱ درصدی به ۱۴۱ هزار و ۲۲۰ دستگاه رسید. نکته جالب اینجاست که از تولید چری ویانا (مونتاژی سناباد خودرو توس) در سال گذشته آماری در دست نیست.

جوان آنلاین – آخرین عناوین اقتصادی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.