بررسی مسائل اصلی سیاست خارجی با حضور مهمانپرست

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی بحران سوریه، مذاکره ۱+۵، روابط ایران و مصر، روابط ایران و عربستان سعودی و همچنین روابط ایران و کشورهای حوزه خلیج‌فارس در جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس در تشریح جلسه عصر امروز(یکشنبه) کمیسیون متبوع خود گفت: رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه میهمان جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی بود و گزارشی از آخرین تحولات مسائل اصلی سیاست خارجی از جمله بحران سوریه، مذاکره ۱+۵، روابط ایران و مصر، روابط ایران و عربستان سعودی و همچنین روابط ایران و کشورهای حوزه خلیج‌فارس ارائه داد .

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز کمیسیون طرح سرباز قهرمان نیز با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حادثه تأسف‌بار تصادف اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی که منجر به از دست دادن جان جمعی از دانش‌آموزان شد را به خانواده‌های آنها تسلیت گفت و اعلام کرد مطابق مأموریتی که از طرف رئیس مجلس بر عهده کمیسیون گذاشته شد، موضوع را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.