بررسی مشکلات ارزی کشور در جلسه امروز سران قوا

رئیس قوه قضاییه از بررسی مشکلات بازار ارز کشور در جلسه امروز(دوشنبه) سران قوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضاییممتازنیوز، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا پس از پایان نشست مشترک سران سه قوه درتشریح دستاوردهای این نشست در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری جلسات این‌چنینی دستاوردها و نتایج خوبی را در بردارد و ویژگی این جمع‌های صمیمی بررسی مشکلات دستگاه‌ها و مسائل سیاست خارجی کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری جلسات سران قوا باعث نزدیک‌شدن آنان می‌شود که البته این نتیجه هیچگاه در جلسات عمومی حاصل نمی‌شود.

آملی لاریجانی همچنین تصریح کرد:‌ در جلسه امروز(دوشنبه) درباره حل مشکلات ارز در کشور بحث‌هایی صورت گرفته که قرار شد دولت تلاش کند به سرعت این مشکل را برطرف نماید.

رئیس دستگاه قضا در ادامه درباره دستاوردهای نشست سران سه قوه اظهار داشت:‌ در جلسات این چنینی چیزی برای اجرا مصوب نمی‌شود چون هر یک از دستگاه‌های موجود در قوای سه‌گانه وظایف خود را دارند ولی جلسه سران سه قوه می‌تواند برخی ناهماهنگی‌ها درخصوص مسائل جمعی را هماهنگ کند.

رئیس قوه قضاییه درباره تصمیمات گرفته‌شده در این جلسه در خصوص مشکلات ارز در کشور گفت:‌ اکنون نمی‌توانم چیزی درباره تصمیمات اتخاذ شده در خصوص حل مشکل ارز بگویم ولی صحبت‌های خوبی مطرح شد که در روزهای آینده با تلاش دولت، مجلس و قوه قضاییه نتایج آن حاصل می‌شود.

لاریجانی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با بررسی پرونده‌های سه قوه در در این نشست اظهار داشت: در این نشست نیز همانند نشست‌های قبلی برخی توقعات از دستگاه قضا مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات لازم ارائه شد و توانستیم در این جلسه به جمع‌بندی خوبی در این رابطه برسیم.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.