بررسی موضوع گازرسانی مدارس در جلسه کمیسیون آموزش

۲۸م آذر ،

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی موضوع گازکشی مدارس از سوی شرکت ملی گاز در جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) این کمیسیون خبر داد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در نشست امروز سبب اجرایی‌نشدن بند ۳ ماه ۱۰ قانون بودجه سال مبنی بر اینکه درآمدهای گازی در هر متر مکعب باید ۵۰ ریال آن برای گاز رسانی به مناطق محروم، روستاها و مدارس هزینه شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به حضور مسئولین بخش گازرسانی شرکت ملی گاز و وزارت نفت و مسئولین وزارت آموزش و پرورش در این نشست افزود: در این جلسه موضوع گازکشی مدارس از سوی شرکت ملی گاز مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا مقرر شد با مکانیسم‌هایی، قضیه به طور جدی‌تری پیگیری شود.

وی در ادامه سوال ناصر عاشوری نماینده مردم فومن از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را دیگر دستور کار این کمیسیون عنوان کرد و گفت: سوال نماینده فومن در خصوص آموزش عالی حوزه انتخابیه خود بوده است، که نهایتا با توضیحات وزیر وی از پاسخ ها قانع شد.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.