بررسی پیش‌نویس طرح حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنایع و معادن

۱۹م آذر ،

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بررسی پیش‌نویس طرح حمایت از تولید ملی در نشست عصر امروز (یکشنبه) این کمیسیون خبر داد.

 سیدمحمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون صنایع و معادن، گفت:‌در این نشست پیش‌نویس طرح حمایت از تولید ملی، که پیشتر به صورت مشترک توسط کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی،‌ مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق‌های بازرگانی و صنعت و معدن و کمیسیون صنایع و معادن تهیه شده بود و بیش از ۲۰ بار نیز ویرایش شده است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی در ادامه با بیان اینکه بررسی این طرح در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون نیز ادامه خواهد داشت، افزود: انشاءالله پس از نهایی شدن این طرح در کمیسیون، طرح فوق به صحن علنی خواهد رفت تا در صحن علنی نیز بررسی و به تصویب نمایندگان برسد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به طرح فوق، گفت: در این طرح یکسری الزامات برای دولت و دستگاه‌های دولتی در حمایت از تولید ملی پیش‌بینی شده که سعی دارد طی سه سال مشکلات تولید ملی را ساماندهی کند و کمک کند که تولید کشور به واقع تولید ملی باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.