بررسی گروه دوم مقدماتی جام جهانی در اروپا

۷فروردین ۱۳،

ایتالیا با توجه به کسب ۱۳ امتیاز در ۵ بازی ابتدائی خود، یکه‌تازی خود در گروه (B) را آغاز کرده است و فاصله‌ی چندانی تا رسیدن به برزیل ندارد. لاجوردی‌پوشان با تساوی برابر بلغارستان در صوفیه، رقابت‌های خود را نه‌چندان مقتدرانه آغاز کردند، اما در ادامه با پیروزی برابر مالت، ارمنستان و از همه مهم‌تر دانمارک موفق شدند به روزهای اوج خود بازگردند. در آخرین دیدار خود نیز برابر مالت به یک پیروزی خارج از خانه‌ی آسان دست یافت تا با قاطعیت در صدر قرار گیرد و اگر روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد، مشکل خاصی برای صعود نخواهد داشت.

به گزارش گل، دو تیم بلغارستان و جمهوری چک از شانس‌های اول کسب سهمیه‌ی پلی‌آف می‌باشند که به ترتیب با داشتن ۱۰ و ۸ امتیاز در تعقیب ایتالیا صدرنشین قرار دارند.

بلغارستان تنها تیم این گروه است که تاکنون ۶ بازی انجام داده است و با ۱۰ امتیاز بدون شکست در رده‌ی دوم قرار دارد. بلغارستان تنها مالت و ارمنستان قعرنشین را تاکنون شکست داده است و برابر سایر تیم‌ها به تساوی رضایت داده است. تیم ملی جمهوری چک نیز با یک بازی کم‌تر و البته ۸ امتیاز در تعقیب این تیم خواهد بود و بدون تردید دیدار این دو تیم در صوفیه سرنوشت سهمیه‌ی پلی‌آف را تعیین خواهد کرد. جمهوری چک که تاکنون به مصاف ایتالیا نرفته است، جز برابر مالت و ارمنستان پیروزی کسب نکرده است و برابر دانمارک نیز یک شکست خانگی سنگین متحمل شده است. دو تساوی نیز برابر بلغارستان و دانمارک کسب کرد.

دانمارک برای رسیدن به مرحله‌ی پلی‌آف تاکنون نتایج خوبی را در سه دیدار ابتدائی خود کسب کرده‌ بود و پیش از تقبل شکست برابر ایتالیا، برابر دو تیم بلغارستان و جمهوری چک دو امتیاز تاثیرگذار کسب کرد. اما شکست قاطع برابر چک و البته تساوی خانگی برابر بلغارستان تا حد بسیاری آن‌ها را ار دایره‌ی مدعیان پلی‌آف دور کرد.

ارمنستان و مالت نیز در قعر جدول قرار دارند، یکی با سه امتیاز ناشی از پیروزی برابر دیگری و دیگری بدون امتیاز.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.