بررسی اتفاق اغتشاش در سخنرانی لاریجانی در کمیسیون امنیت ملی

ایران > قانونگذاری
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قطعا اتفاق اغتشاش در سخنرانی رئیس مجلس در جهت تشویق اذهان عمومی و اخلال در امنیت کشور محسوب می گردد گفت: کمیسیون امنیت ملی به زودی در جلسه‌ای با حضور مسئولان ذیربط به بررسی این موضوع خواهد پرداخت.

مهر نوشت: عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاق امروز شهر قم با بیان اینکه اسناد و فیلم جلسات حلقه انحراف برای بررسی راهبردهای این حلقه در انتخابات‌های آینده ریاست جمهوری موجود است که نشان می‌دهد اقداماتی همچون اتفاقات سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای همان برنامه ریزی صورت گرفته است.

حیدرپور در خصوص اقدام بر هم زنندگان سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده است چنین رفتارهایی غیر قابل پیش بینی نبود و باید انتظار تکرار چنین حوادثی را تا روز انتخابات داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قطعا اتفاق امروز در جهت تشویق اذهان عمومی و اخلال در امنیت کشور محسوب می‌شود گفت: کمیسیون امنیت ملی به زودی در جلسه‌ای با حضور مسئولان ذیربط به بررسی این موضوع خواهد پرداخت.

وی اظهار امیدواری کرد که مسئولان ذیربط با عمل به وظایف خود در حوزه امنیتی و انتظامی از بروز رفتارهای مشابه که کام مردم را در چنین روزهای تلخ می‌کند بپرهیزند.

سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه(س) به سبب شعارهای عده‌ای ناتمام ماند.

لاریجانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در قم به سخنرانی پرداخت. نماینده مردم قم در مجلس در حالی سخنرانی خود را آغاز کرد که شعارهای “بصیرت بصیرت” و بعضی شعارهای دیگر این سخنرانی را با اختلال مواجه کرده بود.

در همین رابطه پایگاه اینترنتی خبری مجلس با سازماندهی خواندن اعتراضات به لاریجانی اینطور نوشت: صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم عده اندکی که مشخص بود از قبل سازماندهی شده بودند ، تلاش کردند با بعضی شعارها علیه رئیس مجلس مانع سخنرانی دکتر لاریجانی در مراسم شوند و در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم ایجاد آشوب کنند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.