بررسی استراتژی اصلاح طلبان در مثلث ۱۳۳

به گزارش خبرنگار مهر، شماره ۱۳۳ هفته نامه مثلث منتشر شد و در پرونده اصلی این شماره گزینه های طیف های مختلف اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بررسی شده است. این پرونده به بهانه تحرکات اصلاح طلبان برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور و مواضع طیف های مختلف این جریان تهیه شده و گرایش طیف های مختلف اصلاح طلبان به کاندیداهای متفاوت را بررسی کرده است.

همچنین در شماره جدید هفته نامه مثلث  گفت وگوهایی با حمیدرضا ترقی، محمدرضا تابش، داریوش قنبری و حسین نجابت انجام و استراتژی های احتمالی اصلاح طلبان برای اتنخابات آینده بررسی شده است.

پرونده دیگر این شماره هفته نامه مثلث، به ماجرای تغییر استانداران دولت دهم پرداخته است که شامل گزارش و گفت وگوهایی با احمدی بیغش استاندار جدید خراسان شمالی و همچنین روسای مجمع نمایندگان خراسان شمالی و قم است.

تغییر رییس مرکز پژوهش های مجلس و حضور کاظم جلالی به حای احمد توکلی دستمایه گزارشی دیگر است در این شماره از هفته نامه مثلث. این گزارش به روند حذف احمد توکلی از بازوی کارشناسی مجلس و نمایندگان پرداخته است.

گفتنی است در بخش فرهنگ هفته نامه مثلث نیز گفت وگویی تفصیلی با رضا عطاران انجام شده است. این گفت وگو جدیدترین نظرات عطاران در خصوص فیلم سینمایی “خوابم میاد” اولین فیلم سینمایی این طنزپرداز را منعکس می کند.

گفت وگوی تفصیلی با حاج حیدر رحیم پور ازغدی از دیگر بحش های قابل توجه مثلث این هفته است. او در این مصاحبه ناگفته هایی از فرزندش حسن رحیم پور ازغدی و همچنین جریان های فکری و مذهبی مشهد در دوران انقلاب را بیان کرده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.