بررسی امنیت اجتماعی و اخلاقی در مجلس/ ۶ وزیر این هفته به مجلس می‌روند

به گزارش خبرآنلاین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری خود موضوع امنیت اجتماعی و اخلاقی در کشور با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین گزارش علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی درمورد مسکن ‌مهر را بررسی می کنند.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی برای بررسی موضوع امنیت اجتماعی و اخلاقی در کشور و وزیر راه و شهرسازی برای ارائه گزارش درباره مسکن مهر در صحن علنی حاضر خواهند شد.رئیس دیوان محاسبات کشور نیز در صحن علنی مجلس به ارائه گزارش خواهد پرداخت.

دستور کار نشست های علنی مجلس در هفته جاری در جدول زیر آمده است:

۱

گزارش علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی درمورد مسکن ‌مهر

۲

گزارش عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس دیوان محاسبات کشور

۳

انتخاب رئیس کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی از بین اعضاء ثابت کمیسیون با پیشنهاد هیات رئیسه (دراجرای تبصره ۱ ماده ۳۲ آئین نامه داخلی مجلس)

۴

بررسی موضوع امنیت اجتماعی و اخلاقی در کشور با حضور سید محمد حسینی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

۵

انتخاب اعضاء کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل (۴۴) قانون اساسی

۶

گزارش کمیسیون تحقیق در مورد اعتبارنامه‌ ارجاعی

۷

رسیدگی به طرحها و لوایح اعاده شده از شورای نگهبان

۸

انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات کشور (در اجرای مواد ۱۱ و ۱۴ قانون دیوان محاسبات کشور)

نمایندگان در نشست های تخصصی کمیسیون های مجلس در هفته جاری نیز موضوع های مختلفی را با حضور برخی از وزیران دولت دهم بررسی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و مصطفی محمد نجار وزیر کشور برای بررسی آخرین اخبار و تحولات داخلی و بین المللی هفته جاری به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می روند.

همچنین رستم قاسمی وزیر نفت برای بررسی وضعیت صنایع پتروشیمی کشور و ارائه برنامه‌های آن و همچنین سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای رسیدگی به وضعیت صنایع دفاع و صنایع هوا و فضا و ارائه برنامه‌های آن به کمیسیون صنایع و معادن می روند.

در جدول زیر حضور وزیران دولت دهم در نشست های کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته جاری و موضوع های مورد بررسی آمده است:


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.