بررسی تغییر دولت از متصدی به کارآفرین در شورای ‌عالی فناوری اطلاعات

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر ارتباطات در گزارشی از آخرین جلسه شورای ‌عالی فناوری ‌اطلاعات گفت: ‌در این جلسه نکاتی برای تغییر پارادایم از دولت خدمت‌رسان به دولت حکمران و از متصدی به دولت کارآفرین طرح شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نشست عصر دیروز  کمیسیون راهبردی شورای عالی فناوری اطلاعات گفت که در این نشست موضوع بسیار مهم راهبردی دولت الکترونیک مطرح شد.
 
وی گفت: در این جلسه همکاران از نهادهای مختلف نکات بسیار خوبی را در جهت غنای بیشتر کار ارایه کردند، از جمله نگاه بیشتر به سمت حقوق شهروندی و مسئولیت پذیری بیشتر دولت در ارایه خدمات کیفی به مردم است.
 
به گفته وی در این نشست پیشنهاداتی مطرح شد تا آیین نامه‌ای که بر اساس نقشه دولت الکترونیک تهیه شده است در جهت پاسخگویی و شفافیت بیشنتر دولت در ارایه خدمات فراگیر با سرعت بالاتر تکمیل شود.
 
وزیر ارتباطات تصریح کرد: شفافیت دولت سبب مقابله با فساد و افزایش نظارت شهروندان می گردد و این نهایت آرزوی ماست که دولتی داشته باشیم که در حداکثر بهره وری با مشارکت شهروندان و در جهت قانون اساسی به خدمت رسانی و کارآفرینی بپردازد.
 
وی تاکید کرد: در این جلسه همچنین نکاتی برای تغییر پارادایم از دولت خدمت رسان به دولت حکمران و از دولت متصدی به دولت کارآفرین طرح شد و مقرر شد همه صاحب نظران با این تفاهم نسبت به اغنای بیشتر این اسناد مشارکت کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.