بررسی توقف فعالیت مترو در جلسه فردا ستاد ملی مقابله با کرونا

استاندار تهران با اشاره به اینکه فعلا نسبت به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در داخل شهر تصمیمی اتخاذ نشده است، گفت: پیشنهاد توقف فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی به ستاد ملی داده شده که فردا در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح و بررسی خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در یک برنامه تلویزیونی، در تشریح آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس در استان تهران، گفت: از مدتها قبل ستاد استانی مبارزه با کرونا پیشنهاداتی برای مداخلات جدی تر و اثربخش تر به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کرده بود که نهایتا با جمع بندی این ستاد ممنوعیت تردد و کاهش حجم سفر برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به اجرا درامد.
وی افزود: دستورالعمل اجرایی این تصمیم روز گذشته با تایید رییس جمهور به همه فرمانداری های استان تهران ابلاغ شد و ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل قرار گرفتند و با محوریت ناجا نسبت به برگرداندن مسافران غیر ساکن استان اقدام شد و هیچ غیرساکنی وارد استان تهران نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم هم همکاری خوبی داشتند و اعمال قانون نیروی انتظامی را پذیرفتند و نسبت به برگشت اقدام کردند.

استاندار تهران درباره اعمال محدودیت در داخل پایتخت نیز گفت: تمام مراکز تجمع فروشگاه های اقلام غیر ضرور تعطیل شده اند؛ امروز در خیابان مولوی و وحدت اسلامی نیز فعالیت برخی کسبه را شاهد بودیم که با هماهنگی اصناف، تعزیرات و فرمانداری تهران مداخله شد و نسبت به تعطیلی آنها اقدام شد.

وی تاکید کرد: فعلا نسبت به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در داخل شهر تصمیمی اتخاذ نشده است و پیشنهاد توقف فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی به ستاد ملی داده شده که فردا در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.