بررسی جامعه پذیری برندها در ایام نمایشگاه

فاطمه بهرامی گفت: برنامه‌های علمی مختلفی از جمله کارگاه‌های آموزشی نظیر کارگاه آموزشی جامعه پذیری برندها در نمایشگاه ˝مانتو و پوشش سر˝ برگزار خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین، فاطمه بهرامی، دبیر کمیته علمی این نمایشگاه در جلسه ستاد اجرایی نمایشگاه مذکور به تشریح برنامه های کمیته علمی در ایام نمایشگاه پرداخت و گفت: در ایام نمایشگاه که از نهم تا بیستم آبان ماه برگزار می شود، برنامه های ویژه ای از سوی کمیته علمی برگزار می شود که از آن بین می توان به برپایی کارگاه های آموزشی و اجرای سخنرانی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: جامعه شناسی مد، مدیریت کارگاهی تولید پوشاک، جامعه شناسی مد و لباس کودک، روانشناسی مد، تاثیرپذیری مد و ماهواره، بررسی جامعه پذیری برندها، تبلیغات و بازاریابی در عرصه مد و بررسی تاثیر فناوری نوین در تولید پوشاک عناوین سخنرانی هایی هستند.

بهرامی در خصوص کارگاه های آموزشی خاطرنشان کرد: طراحی تا دوخت، طراحی لباس، چاپ و نقش پارچه، بافت و تاپستری، طراحی چادر و مقنعه عناوین کارگاه های آموزشی هستند که در ایام نمایشگاه برپا خواهند شد.

دبیر کمیته علمی نمایشگاه “مانتو و پوشش سر” در پایان بیان کرد: مهناز ترابیان، شهره فضل وزیری، خدیجه کاظمی، مینو کریمیان، فاطمه بهرامی، هما کیانجاه، خانم بخت آور، آقای بختیاری فرد، آقای مهدی زاده، آقای دکتر تسلیمی و نماینده کاچیران سخنرانانی هستند که در ایام نمایشگاه به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/۶۱
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.