بررسی روابط سودان و ایران عنوان پایان نامه دانشجویی در دانشگاه ام درمان

به گزارش ایرنا، ‘رقیه احمد صالح’ تبعه کشور سودان اخیرا از پایان نامه خود با عنوان ‘بررسی روابط بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و سودان در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ’ در دانشگاه اسلامی ام درمان سودان دفاع کرد و موفق به اخذ درجه دکتری شد.

خانم احمد صالح که کارشناسی خود را از دانشگاه تهران گرفته و مدت پنج سال در ایران زندگی کرده است، در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شخصیت امام خمینی (ره) و ادامه رهبری مدبرانه و مقتدرانه انقلاب توسط حضرت آیه الله خامنه ای (حفظه الله )، همچنین پیشرفتها و نظم و دیانت مردم ایران من را شیفته جمهوری اسلامی کرده و به همین خاطر بعد از بازگشت به کشورم، به پاسداشت و تشکر عملی از میهمان نوازی مردم این کشور، این اقدام را انجام داده ام.

وی افزود: انتخاب چنین عنوانی برای پایان نامه دکتری با مشکلات و سختی ها زیادی همراه بود اما سرانجام در دانشگاه شهر ام درمان که مشهور به پایتخت فرهنگی سودان است، از پایان نامه خود با درجه خیلی خوب دفاع کردم.

صالح در ابتدای رساله دکتری خود در بخش اهداء، این چنین نوشته است: پایان نامه خود را به روح پدر و مادرم و روح امام خمینی (ره) و به رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (حفظه الله ) اهداء می کنم.

خاورم**۲۰۲۴**۱۰۰۳ **۱۴۴۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۰۶۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.