بررسی روند مبادله مواد صنعتی در اینترنت با کمک پلیس ایران

رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران:

خبرگزاری پانا:رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران با بیان اینکه یکی از عمده‌ترین مشکلات ما در حال حاضر ترویج و تبلیغ مصرف مواد مخدر صنعتی در اینترنت است، گفت: هم اکنون این تبلیغات در سایت‌های مختلف باعث بوجود آمدن وضع نگران کننده‌ای شده، بطوریکه این وضعیت در اروپا در حال عبور از مرز بحران است.

به گزارش خبرگزاری پانا، آنتونی دلئو در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با اشاره به اینکه یکی از عمده‌ترین مشکلات ما در حال حاضر ترویج و تبلیغ مصرف مواد مخدر صنعتی در اینترنت است، گفت: هم اکنون این تبلیغات در سایت های مختلف باعث بوجود آمدن وضع نگران کننده‌ای شده، بطوریکه این وضعیت در اروپا در حال عبور از مرز بحران است.

دلئو با بیان اینکه تبلیغ استفاده از مواد مخدر صنعتی در جهان، توسط سایت های اینترنتی بسیار گسترش یافته، اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‌های تحقیقاتی گسترده ای را با همکاری دانشگاه های مختلف اروپا شروع کردیم که طی آن روند گسترش مبادله مواد مخدر را از طریق اینترنت مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران عنوان داشت: این موضوع برای اولین بار در کمیسیون مرتبط سازمان ملل مطرح شده و هم اکنون در حال رایزنی با کارشناسان هستیم تا به دنبال آن مانع پیچیده‌تر و گسترده‌تر شدن مبادله مواد مخدر صنعتی در فضای مجازی شویم.

دلئو در پایان خاطر نشان کرد: ما برای بررسی روند گسترش مبادله مواد مخدر از طریق اینترنت و همچنین ایجاد مانع برای پیچیده‌تر و گسترش این مبادله روی کمک‌های پلیس ایران حساب باز کرده‌ایم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.