بررسی طرح اصلاح قانون احزاب در کمیسیون شوراها آغاز شد

۲۸م آذر ،

2-1049.jpg

رییس کمیسیون شوراها و امور خارجی مجلس از آغاز بررسی طرح اصلاح قانون احزاب و جریان‌های سیاسی کشور در جلسه امروز بعدازظهر این کمیسیون خبر داد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگارپارلمانی ایسنا، با بیان اینکه بررسی وضعیت احزاب و گروه‌های سیاسی به عنوان محور اصلی طرح قانون احزاب و گروه‌های سیاسی در کشور موضوع اصلی کمیسیون شوراها بود، گفت: امروز اولین جلسه کمیسیون شوراها برای بررسی طرح اصلاح قانون احزاب برگزار شد که در جلسه بعدی بررسی کلیات این طرح در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کمیته احزاب کمیسیون شوراها در جلسات متعدد طرح اصلاح قانون احزاب را مورد بررسی قرار داد،‌ گفت: این کمیته به ریاست آقای زاکانی و با محوریت اشخاص آگاه و خبره در حوزه احزاب ضمن آسیب‌شناسی عملکرد احزاب تلاش کرد تا قانونی جامع و کامل برای تسهیل فعالیت گروه‌های سیاسی تدوین کند.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه در حال حاضر آسیب‌هایی در بین احزاب سیاسی کشور وجود دارد،‌ گفت: حل و فصل بخشی از مشکلات کشور در گروی اصلاح

فرهنگ حزب پذیری است، همکاری احزاب در برنامه‌ریزی‌های کلان و ملی کشور اداره امور کشور خواهد شد.

خجسته با بیان اینکه مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به فعالیت‌های احزاب دارد، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر وجود احزاب کارآمد و مردمی، مسوولان امر باید این نقطه نظر ایشان را مورد توجه قرار دهند و برای جایگاه احزاب نقش ویژه‌ای قائل شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.