بررسی طرح جدایی ‘ری’ از ‘تهران’ متوقف شد

گویا دلیل توقف بررسی جدایی ری از تهران به دلیل حاضر نشدن نماینده دولت در کمیته مشترک بوده است.

حسین مظفر، رییس مجمع نماینده های تهران این خبر را اعلام کرده است. 

او دراین باره به ایسنا گفت: در مورد این طرح کمیته مشترکی متشکل از پنج نفر از نمایندگان تهران، نمایندگانی از شهرداری، شورای شهر، وزارت کشور و استانداری تشکیل شده بود که در جلسه این کمیته متاسفانه نماینده استانداری حضور نیافت.

به گفته او مسایل مطرح شده در خصوص شهرری از تهران مورد بررسی قرار گرفته بود و مقرر شد که مستندات لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه ارایه شود: علی‌رغم ارایه مستندات از سوی این دستگاه‌ها نمایندگان حاضر در این جلسه مقرر کردند که تا زمان ارایه مستندات این طرح متوقف شود. تا زمان ارایه نشدن مستندات قانونی از سوی دستگاه‌های مربوطه این طرح اجرایی نخواهد شد تا در زمان مناسب و با تامل بیشتر در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

جدایی ری از تهران تکرار فتنه ۸۸ است
همچنین در جلسه امروز شورای شهر، حسن بیادی، نایب رییس شورای شهر تهران درباره حدایی ری گفت: با جدایی ری، چند ماه زودتر از موعد برای انتخابات سال ۹۲ آتش فتنه را شعله ور خواهند کرد و نتایج شومی را از این طرح خواهند گرفت.

ایلنا از جلسه شورای شهر چنین گزارش داده است؛ بیادی گفت: همانطور که مستحضرید شورای شهر برای بررسی واژه انحرافی «جدایی شهر ری از شهر تهران» از استاندار محترم تهران درخواست کردند که در جلسه علنی و یا غیر علنی شورا حضور پیدا کنند که متاسفانه این امر محقق نشد.

وی عنوان کرد: همانطور که می دانید شهر ری به خاطر حفظ هویت فرهنگی و اجتماعی، سالیان سال است که از تهران جداست اما به دلیل اینکه از لحاظ علم جغرافیای شهری و مسایل امنیتی و اجتماعی در داخل شهر تهران قرار گرفته است مسایل شهری و امور اجتماعی آن از طریق مدیریت شهری تهران به طور منطقی و صحیح اداره می شود.

بیادی افزود: یعنی سال ۸۸ فتنه را در زمان انتخابات کلید زدند اما برای انتخابات سال ۹۲ چند ماه زودتر از موعد آتش این فتنه را شعله ور خواهند کرد و نتایج شومی را از این طرح خواهند گرفت که قابل پیش بینی است اگرچه دعا می کنم که این تحلیل ها اشتباه باشد.

وی افزود: از دولت محترم مخصوصا برادر عزیزمان جناب آقای دکتر احمدی نژاد درخواست می کنم همان طور که قبلا زمان انتصاب ایشان در شهرداری تهران توسط شورای اسلامی با جدایی شهردرای منطقه ۲۰ مخالف بودند، اکنون دوستان خود را از این امر نامیمون منصرف کنند تا خدایی نکرده مانند فتنه ۸۸، افراد افراطی نامرئی و بی مسئولیت، به جای آب، بنزین روی آتش فتنه نریزند.
۴۷۲۳۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.