بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور کار هفته آینده مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود به بررسی مواردی همچون طرح جهش تولید و تامین مسکن، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ خواهند پرداخت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت.

براین اساس نمایندگان در این روزها به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی جهش تولید و تامین مسکن، گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در مورد طرح اصلاح مواد یک و هفت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی با اصلاحات و الحاقات بعدی و همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده رسیدگی خواهند کرد.

از دیگر مواردی که نمایندگان به بررسی آن خواهند پرداخت می‌توان به گزارش کمیسیون آموزش در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  و گزارش این کمیسیون در خصوص رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقت نامه انتقال محکومین میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه اشاره کرد.

در این جلسات همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور ، گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در خصوص طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰  مورد بررسی نمایندگان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است موارد زیر نیز در دستور هفته جاری جلسات علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد:

گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، گزارش کمیسیون اصل نود در خصوص مشکلات تامین ارز و توزیع نهادهای دامی و انتخابات نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.