بررسی طرح کاهش سن معاینه فنی خودرو در مجلس

بررسی طرح کاهش سن معاینه فنی خودرو در مجلس

عصر خودرو : عضو هیأت رئیسه فراکسیون محیط زیست درخصوص آخرین پیگیریها برای بازگشت سن معاینه فنی در این فراکسیون گفت: پیگیری این موضوع در دستور کار فراکسیون محیط زیست قرار دارد و در جلسات آتی بررسی می‌شود.

به نقل از مهر محمد جواد نظری مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه موضوع بازگشت سن معاینه فنی خودروها به عمر مجلس هشتم نرسید لذا بررسی این موضوع در دستور کار فراکسیون محیط زیست مجلس نهم قرار دارد.

عضو هیات رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت اعضای این فراکسیون درخصوص بازگشت سن معاینه فنی به یکسال و یا دوسال اظهار داشت: اعضای فراکسیون مربوطه موافق مطرح شدن هر چه سریعتر این موضوع هستند اما از آنجایی که تنها دوجلسه در فراکسیون برگزار شده هنوز این موضوع مطرح نشده است.

نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم در جلسات آتی فراکسیون محیط زیست موضوع بازگشت سن معاینه فنی مطرح و بررسی شده و به نتیجه مطلوب برسیم و در نهایت آن چیزی وضع شود که به نفع مردم باشد.

افزایش سن معاینه فنی خودروها اسفندماه سال ۸۹ همزمان با تغییر کلی قانون راهنمایی و رانندگی از دو به ۵ سال افزایش یافت، این مساله مورد اعتراض بسیاری از کارشناسان محیط زیست و شهرداری تهران واقع شد اما تاکنون با وجود تعاملات صورت گرفته هنوز اصلاح نشده است.

سه شنبه ۳ مرداد   ۹:۴۰


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.