بررسی موانع موجود در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی

۲۲ آبان ،

موانع سرمایه گذاران در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی حاوی موافقت اصولی در استان گلستان، در جلسه کمیته ویژه توسعه مجتمع‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان بررسی شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این جلسه با حضور مسوولان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان، نماینده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، مدیران مجتمع‌های خدمات رفاهی استان برگزار شده بود.

میقانی، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان ضمن تشکر از سرمایه‌گذاران این بخش گفت: با توجه به حمایت‌های دولت اعم از احداث رمپ ورود و خروج، معافیت‌های مالیاتی، تغییر کاربری رایگان، اشتغال ایجادی و همچنین نوع خدمات قابل ارائه توسط این مجتمع‌ها به بهره‌برداران راه، شایسته است پروژه‌های در دست احداث غیرفعال نبوده و نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنها در اسرع وقت اقدام کنند.

میقانی با اشاره به تأثیر بسزای مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در افزایش ایمنی جاده‌ها افزود: در حال حاضر ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارک در سطح استان گلستان فعال بوده و ۱۱ مجتمع در حال احداث است و اکثریت آنها بین ۴۰ تا ۷۰ درصد رشد فیزیکی داشته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. یحیی:

    بهتر بود سازمانهای مربوطه از شروع و آغاز احداث مجتمع ها تسهیلات کم بهره در اختیار دارندگان امتیاز ساخت قرار میدادند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.