بررسی هدفمندی یارانه‌ها و انتخابات محورهای کلیدی حزب اسلامی کار به مدت یک ماه

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نیشابوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: شورای سیاسی حزب اسلامی کار بررسی‌های لازم را با حضور اعضای حزب، درباره انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهد تا به نتایج قابل قبولی در این باره برسد.

“محمد نیشابوری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره محورهای مورد بحث حزب اسلامی کار در جلسلات آتی اعضای شورای مرکزی و سیاسی اظهار داشت: انتخابات و هدفمندی یارانه‌ها اصلی‌ترین محورهای مورد بحث حزب در هفته آتی است.

وی ادامه داد: کمیته‌های «هدفمندی یارانه‌ها» و «اصلاح ساختار اقتصادی» حزب اسلامی کار از روز چهارشنبه یک روز پس از دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ترتیب به مدت ۱۰ و ۳۰ روز آغاز به کار کردند تا از این طریق گزارش‌های لازم را در مدت تعیین شده به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کند.

نیشابوری بیان داشت: شورای سیاسی حزب اسلامی کار بررسی‌های لازم را با حضور اعضای حزب، درباره انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهد تا به نتایج قابل قبولی در این باره برسد.

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: قانون احزاب، برخورد و تعامل مسئولان با احزاب سیاسی از دیگر موضوعاتی است که از سوی اعضا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در سال آینده به شکل استراتژیک به فعالیت در عرصه انتخابات بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش حزب اسلامی کار این است که با استفاده از نظرات کارشناسی اساتید دانشگاهی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی گزارش‌های لازم را ظرف مدت تعیین شده به “آیت‌الله هاشمی رفسنجانی” ارجاع دهد.

گفتنی است؛ “حسین کمالی”، “علیرضا حیدری”، “شیرخانی”، “انتشاری”، “سعیدی” و “علی‌حسینی” از اعضای کمیته‌های نامبرده به حساب می‌ْآیند.

حسین کمالی، علیرضا حیدری، شیرخانی، انتشاری، سعیدی و علی‌حسینی از اعضای این کمیته به شمار می‌روند – See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930203000900#sthash.SKjMcWXC.dpuf

انتهای پیام/

کمیته‌های «هدفمندی یارانه‌ها» و «اصلاح ساختار اقتصادی» حزب اسلامی کار از صبح امروز  به ترتیب به مدت ۱۰ و ۳۰ روز آغاز به کار کردند. – See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930203000900#sthash.SKjMcWXC.dpuf


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.