بررسی واردات سیگار «مارلبرو» در مجلس

عضو کمیسیون صنایع مجلس از بررسی بحثهای مطرح شده مبنی بر احتمال واردات رسمی سیگار مارلبرو خبر داد و گفت: واردات کالاهای تولیدی توسط شرکت صهیونیستی فیلیپ موریس ممنوع است.

عزیز اکبریان در واکنش به بحث‌های مطرح شده مبنی بر رایزنی برخی برای واردات رسمی سیگار مارلبرو به کشور، اظهار داشت: واردات هر کالایی که تحت سیطره صهیونیست‌ها تولید شود، ممنوع است.
وی تأکید کرد: نه ملت و نه دولت واردات کالاهای تولیدی شرکت‌های صهیونیستی را نمی‌پذیرند و قطعاً با این موضوع مقابله خواهد شد.
وی در مورد برخی بحث‌های مطرح شده مبنی بر کاهش قیمت محصولات قاچاق مارلبرو و افزایش حجم قاچاق آن طی یک سال گذشته به منظور فراهم کردن زمینه واردات رسمی این محصول دخانی، تصریح کرد: این مسئله را در کمیسیون صنایع مجلس پیگیری خواهیم کرد و اگر بحث واردات رسمی سیگار مارلبرو به طور جدی مطرح باشد از دولت می‌خواهیم تا مانع اجرای آن شود.
اکبریان تأکید کرد: کمیسیون صنایع موضوع واردات رسمی محصولات فیلیپ موریس را بررسی و افرادی که در این قضیه نقش داشته باشند را به قوه قضائیه معرفی خواهد کرد.
گفتنی است؛ در سالهای گذشته نیز بحثهایی در مورد واردات رسمی سیگار مارلبرو به کشور مطرح شده بود که در نهایت از انجام آن جلوگیری شد، اما به تازگی باز هم بحث‌هایی در مورد واردات رسمی این سیگار منتشر شده است.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. عادل:

    با سلام
    به نظر بنده با ورود محصول با کیفیت مارلبرو به کشور دست قاچاقچیان کوتاه و مصرف کنندگان به راحتی این محصول با کیفیت را در دسترس خواهند داشت.و همچنین باعث اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر خواهد شد.

  2. ali:

    واقعا وزیر صنعت معدن چقدر به فکر مردم است که سلامتیشون مشکلی پیش نیاید
    واقعا مگه دستگاهی دیگه برای دخانیات نداریم که این تکلیف سنگین را از دوش وزیر صنعت برداره؟
    و وزیر جان خودش شخصا وارد این ماجرا نشه؟
    خدا به وزیر صنعت عمر بده که شبها هم تا صبح نمی خوابه فقط به فکر مردم و صنعت کشور است
    همه مشکلات صنعت حل شده و سیگار مونده بود که اون هم با دست با لیاقت وزیر محترم حل شد
    برای سلامتی ایشون هم لطفا دو انگشتی یک کف مرتب بزنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.