بررسی وام در شعب بانک توسعه صادرات

۰۵خردادماه،

بینا- به منظور تسریع در روند رسیدگی طرح‌های صادراتی مشتریان، بررسی درخواست‌های تسهیلات از این پس در شعب بانک توسعه صادرات انجام می گردد.

به گزارش بنکر (Banker)، بهمن وکیلی در جمع فعالان اقتصادی بوشهر ضمن اعلام این مطلب مدیریت‌های امور شعب، اعتبارات و امور برنامه ریزی و بهبود روش های این بانک را موظف کرد تا دستور العمل رسیدگی به درخواست سرمایه در گردش و تامین مالی طرح‌هایی را که در شعب قابل انجام است در اسرع وقت  تهیه و به هیات مدیره ارسال کنند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، آموزش تولید کنندگان و فعالان اقتصادی به منظور تبدیل شدن به صادرکنندگان موفق را از استراتژی های بانک برشمرد و  تصریح کرد: ارایه مشاوره بانکی و صادراتی به صادرکنندگان خدمتی است که باید ازسوی شعب بانک به طور جدی دنبال شود.
در این جلسه نیما بزرگمهر رییس شعبه بوشهر بانک توسعه صادرات با اشاره به افتتاح شعبه از سال ۷۶ گفت: دربخش بازاریابی برای جذب مشتریان تازه فعال شده ایم.
وی اضافه کرد: با وجود وارداتی بودن منطقه بوشهر صادرات مواد نفتی و پتروشیمی در کنار صادرات آبزیان از رونق خوبی برخوردار است و ۸۰ درصد صادرکندگان منطقه از مشتریان شعبه هستد.
بزرگمهر از کاهش ۶۰ درصدی معوقات شعبه بوشهر تا پایان سال ۹۱ خبر داد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.