بررسی کیفیت اجرایی ورزش در مدارس در برنامه “بی‌حاشیه با ورزش”

۰۳م اسفند ،

برنامه “بی‌حاشیه با ورزش” به تهیه‌کنندگی “حماد خزائی” جمعه چهار اسفند با حضور مدیر کل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش روی آنتن می‌رود.

“حمیدرضا حصارکی سردبیر این برنامه به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه جمعه‌ها با حضور مسئولان و کارشناسان ورزشی از ساعت ۱۹ تا ۲۰ از شبکه رادیویی تهران روی آنتن می‌رود.

وی اظهار داشت: این برنامه جمعه چهار اسفند با حضور “حسین بوبایی” و مدیر کل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش به بررسی کیفیت اجرایی ورزش در مدارس می‌پردازد.

وی بیان کرد: در این برنامه با مدیر کل دفتر تربیت‌بدنی فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش دربارهٔ وضعیت ورزش مدارس، کیفیت اجرایی طرح‌هایی که از این وزارت در مقاطع مختلف برای آموزش اجباری شنا، دومیدانی،ژیمناستیک،تنیس روی میز و… در مدارس اجرا کرده به گفت‌وگو خواهیم پرداخت.

گفتنی است؛ در این برنامه پیرامون انتظارات آموزش و پرورش از میزان اجرایی طرح‌ها در کل کشور و مهم‌ترین طرح‌های پیشرو در صنعت راهبردی ورزش در آموزش و پرورش صحبت‌های “حسین بابویی” را از رادیو تهران موج FM بشنوید./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.