برزگر: احتمال دستکاری در قرعه کشی آزاد وجود دارد/هرکسی را انتخاب کردیم در آستانه المپیک تغییرش ندهیم

‘منصور برزگر’ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اطمینان داشته باشید اگر یزدانی مدال طلا را کسب می کرد بسیاری از حواشی برطرف می شد اما متاسفانه تمام کسانی که برای آنها شانس مدال قائل بودیم از رسیدن به مدال بازماندند.

وی ادامه داد: تمام کسانی که فکر می کردم شانسی برای مدال در این رقابت ها ندارند، موفق به کسب مدال شدند که این نکته مثبتی برای ما است.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: قرعه کشتی آزاد ما بسیار سخت بود و متاسفانه همه چیز علیه ما بود اما ای کاش ‘رضا یزدانی’ مصدوم نمی شد و می توانست مدال طلا را کسب کند.

وی در خصوص قرعه بسیار سخت ایران تصریح کرد: پس از موفقیت کشتی فرنگی ایران احتمال دستکاری شدن قرعه تیم کشتی آزاد بسیار زیاد است.

وی در خصوص انتخاب ‘رسول خادم’ به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مدت زمان کمی که به المپیک باقی مانده بود، اظهار داشت: رسول خادم آبروی خود را گذاشت و هدایت تیم ملی را پذیرفت و باید بگویم که او در شرایط خوبی تیم ما را تحویل نگرفت.

برزگر با اشاره به دیدار کمیل قاسمی و آرتور تایمازوف گفت: قاسمی کشتی بسیار خوبی در المپیک گرفت و متاسفانه در کلینچ او و سایر ورزشکاران ما خوش شانس نبودند و با وجود عملکرد بسیار خوب مقابل تایمازوف نتوانست از سد این حریف قدرتمند بگذرد.

وی با اشاره به عملکرد ‘مهدی تقوی’ یکی از شانس های مدال ایران که از دور مسابقات حذف شد، اظهار داشت: بازی های تقوی در سال های گذشته نیز بیشتر به کلینچ رسیده بود و در المپیک که همه چیز علیه کشتی آزاد بود در کلینچ خوش شانس نبود.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران در خصوص اینکه آیا اگر غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی را در بازی های

المپیک همراهی می کرد، تیم ما نتیجه بهتری می گرفت، گفت: جواب شما را نمی توانم دقیق بگویم شاید ماندن او به نفع ما بود و شاید هم اگر می ماند ما بدتر از این نتیجه می گرفتیم.

برزگر تاکید کرد: کشتی دوستان باید بدانند فاصله المپیک با جهانی بسیار زیاد است و به طور مثال ما در مسابقات جهانی دوم شده ایم و در المپیک مونیخ فقط یک برنز گرفتیم.

وی در خصوص بهترین برنامه برای چهار سال آینده گفت: به نظر من اکنون باید از گذشته ها درس بگیریم هر کسی را که خواستیم انتخاب کنیم چه به عنوان رییس و چه به عنوان سرمربی باید به او چهار سال وقت بدهیم.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران و برترین مربی کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۰۶ تصریح کرد: تغییرات در آستانه المپیک به ضرر تیم ملی ما خواهد بود و فکر می کنم در حال حاضر بهترین شرایط برای انتخاب سرمربی جدید و حمایت از او تا پایان المپیک بعدی است. باید نظر خود را در خصوص سرمربی جدید تیم ملی بعد از المپیک برزیل اعلام کنیم و در این مدت از او فقط حمایت شود.

ورزشی. ** ۹۱۱۸ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۲۸۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.