برزیل رویای صعود والیبال ایران را به باد داد/ پایان روزهای درخشان تیم ملی جوانان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – شکست مقابل برزیل پایانی شد بر آغاز موفق ملی پوشان جوان والیبال ایران تا نتوانند در جمع ۴ تیم برتر دنیا باشند.

به گزارش ممتاز ؛ ملی پوشان تیم والیبال جوانان ایران بعد از ۴ پیروزی برابر استونی ، مکزیک ، ژاپن و آرژانتین به مضاف برزیل رفت تا شانسش را برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر دنیا امتحان کند اما بچه ها آن قدرها هم خوش شانس نبودند .

تیم ملی برزیل با درخشش بازیکنانی چون  آلان سوزا و  سانتوس  توانست روند بازی را از تیم خوب ما بگیرد. ملی پوشان ایران که برابر چشمان رئیس فدراسیون شان به میدان رفته بودند و از سوی ایرانیان حاضر در ورزشگاه تشویقمی شدند ، در برابر برزیل که از بهترین های دنیاست به مشکل خورده بودند و قرعه بد در بازی حذفی آنها را از رسیدن به مراحل بالاتر باز داشت.

بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران  میلاد عبادی پور، مصطفی باقری، محمد فلاح، جواد حسین آبادی، آرش تقوی و امیرعلی فتحعلی و در ادامه سهند الله وردیان، محمد جواد معنوی نژاد، قاسم کارخانه و حمید حمودی به میدان آمدند.

ملی پوشان جوان ایران در نهایت مقابل برزیل با نتیجه‌ سه بر صفر و امتیاز‌های ۲۵- ۲۱، ۲۵- ۲۰ و ۲۵ – ۲۲ شکست خوردند و از راهیابی به نیمه نهایی مسابقات جهانی باز ماندند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.