برطرف شدن آسیب‌پذیری‌های فلش پلیر

۰۴م آذر ،

شرکت ادوب جدول زمان‌بندی به روزرسانی‌های امنیتی فلش پلیر را تغییر داده و آن را با جدول زمان‌بندی اصلاحیه مایکروسافت همزمان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مدیر امنیت در شرکت nCircle Security که از تولیدکنندگان نرم افزار به شمار می‌رود در این باره گفت: در حال حاضر ادوب و مایکروسافت به طور رسمی با یکدیگر کار می‌کنند. آن‌ها زمانی که تصمیم گرفتند در برنامه MAPP با یکدیگر شریک شوند، با هم آغاز به همکاری کردند.

هنگامی که مایکروسافت موافقت کرد تا فلش در اینترنت اکسپلورر نسخه ۱۰ تعبیه شود، شرکت ادوب تصمیم گرفت تا از برنامه زمان بندی اصلاحیه‌های مایکروسافت پیروی کند.

ادوب در جولای سال ۲۰۱۰، آغاز به استفاده از MAPP کرد. این برنامه اطلاعات آسیب‌پذیری دربارهٔ محصولات مایکروسافت را به شرکت‌های امنیتی ارائه می‌دهد. مایکروسافت به روز رسانی‌های امنیتی خود را در دومین سه‌شنبه هر ماه منتشر می‌کند.

بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی ماهر، تاکنون، ادوب اصلاحیه مشکلات فلش را در فواصل نامنظم منتشر می کرده است.

عدم هماهنگی در به روزرسانی‌های این دو شرکت پس از آن که مایکروسافت اعلام کرد که فلش پلیر را در اینترنت اکسپلورر نسخه ۱۰ برای ویندوز ۸ و ویندوز RT قرار می‌دهد، سبب بروز مشکلاتی شد.

این مشکلات در ماه سپتامبر بروز کرد؛ زمانی که مایکروسافت اعلام کرد اینترنت اکسپلورر نسخه ۱۰ را اصلاح نخواهد کرد مگر آن که ادوب آسیب پذیری‌های فلش پلیر را اصلاح کند.

در حال حاضر بعضی از متخصصان این برنامه ادوب را تقدیر می‌کنند. Wolfgang Kandek از شرکت امنیتی Qualys اظهار کرده است که انتشار یافتن به روز رسانی ها در یک روز برای هر سازمانی سودمند و مفید است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.