برف و کولاک برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از تعطیلی و یا شروع با تاخیر برخی مدارس استان در شیفت صبح، به علت بارش برف و کولاک خبر داد.

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا ، فردا دوشنبه،  ۲۸بهمن، کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی  مراغه تعطیل و  مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

همچنین در هشترود، تمامی مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول  و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح شهرستان ملکان نیز تعطیل خواهند بود.

مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شهرستان سراب در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

همچنین در بناب مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.


کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تیکمه داش در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.


همچنین در بستان آبادمدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در میانه نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول  و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین در چاراویماقکلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول  و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان عجب شیربا یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

خبر تکمیل می شود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.