برقراری شیفت شب کتابخانه ملی ایران در ماه‌ رمضان

برقراری شیفت شب کتابخانه ملی ایران در ماه‌ رمضان

جام جم آنلاین: شیفت شب کتابخانه ملی ایران در ایام ماه مبارک رمضان برای استفاده محققان و پژوهشگران طبق روال گذشته برقرار است.

عنایت سالاریان، مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: ارائه خدمات کتابخانه ملی ایران به اعضای این کتابخانه در ماه مبارک رمضان تغییری نخواهد داشت و همچنان شبانه‌روزی است.

وی اضافه کرد: تالارهای مطالعه کتابخانه ملی ایران در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ آماده ارائه خدمات به اعضاء است و امکان این‌که این سازمان بنا به درخواست اعضای این کتابخانه ساعت کار خود را به زمان قبل یعنی هشت صبح تا ۲۲ شب تغییر دهد، وجود دارد.

سالاریان ادامه داد: برپایی شیفت شب کتابخانه ملی ایران برای استفاده محققان و پژوهشگران طبق روال گذشته خواهد بود و هیچ تغییری در روند آن صورت نگرفته است. علاقه‌مندان برای استفاده از شیفت شب این کتابخانه می‌توانند به سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران حضور یافته و به ثبت‌نام خود بپردازند.

وی افزود: کتابخانه ملی ایران پس از گذشت سال ها، امسال برای نخستین بار در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان خود می‌پردازد. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.