برقراری رومینگ سیم کارتهای اعتباری همراه اول با اپراتور INDMB هند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با انعقاد قرارداد بین همراه اول و اپراتور (INDMB) MTNL Mumbai هند، دومین اپراتور هندی به شبکه رومینگ اعتباری همراه اول پیوست.
 
 
براساس اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران، با قرارداد منعقد شده میان همراه اول و اپراتور MTNL Mumbai هند، مشترکین اعتباری هر دو اپراتور می توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی استفاده کنند.
بر اساس این گزارش پس از ۴۸ اپراتور از کشورهای عربستان، عراق، ترکیه، اندونزی، مالزی، هنگ کنگ، هند، سوریه، پاکستان، امارات متحده عربی، کویت، گامبیا، افغانستان، مصر، قزاقستان، آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، اتریش، آلمان، اسلوونی، بلژیک، سوئیس، هلند، قطر، لبنان، بحرین و روسیه، «INDMB» چهل و نهمین اپراتور خارجی است که همراه اول جهت برقراری سرویس رومینگ سیم کارت های اعتباری با آن قرارداد منعقد می کند. 
 
همراه اول توصیه کرده است با توجه به اینکه شارژینگ سیم کارت های اعتباری بصورت آنلاین انجام می شود، مشترکین به منظور مدیریت بهتر هزینه های رومینگ بین الملل، در سفرهای خارجی از این سیم کارت ها استفاده کنند.
 
هم اکنون همراه اول با ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده اند.
 
همراه اولی ها می توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰، ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور بدون صفر» به ۸۰۷۰ و ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور بدون صفر» به ۹۹۰۰۰۹ از تعرفه های رومینگ و مکالمات بین الملل در کشور مورد نظر اطلاع یابند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.